Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Тема відсотків є досить важливою як з академічної, так і з практичної точок зору: існує немало життєвих питань, які пов’язані з даною темою. Крім того, вона пов’язана з іншою складовою математичної науки – з вченням про дроби. Тільки після того, як школяр зрозуміє та опрацює теми десяткових та звичайних дробів, відсотки стануть для нього можливими для сприйняття. Отже, відсотки – це частини цілого. Будь-який об’єкт або число приймається за умовну одиницю, або за «100%». Та частина умовної одиниці, яка виділяється або задіюється, і позначається у відсотках. Наприклад, половина або «0,5» це «50%». Фактично, використати відсотки – це все рівно, що використати десятковий дріб з розрядністю до сотих, однак оформлення та мета використання інші. У ході виконання цього завдання дитина за допомогою ілюстрацій зрозуміє, що таке відсотки. На екрані перед учнем міститься робоче поле у вигляді квадрата. Він розділений на менші квадратики. На всіх етапи завдання їх завжди рівно сотня. Деякі з них замальовані не таким кольором, як всі інші. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб зрозуміти – скільки. Школяр рахує число квадратиків, які відрізняються за кольором від більшості. Під малюнком є кілька варіантів того, який відсоток виділено квадратами. Школяр вибирає той варіант відповіді, який співпадає з кількістю квадратиків. Якщо їх семеро – «7%», якщо «23», то треба вибрати варіант «23%». Завдяки цьому завданню школяр не лише звикає до роботи з цими одиницями, а й розуміє їхній сенс: умовно будь-який предмет можна розділити на сотню частин, з яких було виділено, скажімо, «35» або інша кількість. Відсотки дають можливість зрозуміти, і досить точно, яка саме частина об’єкта спостережень відрізняється від інших.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.1
Відсотки за малюнком
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися