Тема відсотків є досить важливою як з академічної, так і з практичної точок зору: існує немало життєвих питань, які пов’язані з даною темою. Крім того, вона пов’язана з іншою складовою математичної науки – з вченням про дроби. Тільки після того, як школяр зрозуміє та опрацює теми десяткових та звичайних дробів, відсотки стануть для нього можливими для сприйняття. Отже, відсотки – це частини цілого. Будь-який об’єкт або число приймається за умовну одиницю, або за «100%». Та частина умовної одиниці, яка виділяється або задіюється, і позначається у відсотках. Наприклад, половина або «0,5» це «50%». Фактично, використати відсотки – це все рівно, що використати десятковий дріб з розрядністю до сотих, однак оформлення та мета використання інші. У ході виконання цього завдання дитина за допомогою ілюстрацій зрозуміє, що таке відсотки. На екрані перед учнем міститься робоче поле у вигляді квадрата. Він розділений на менші квадратики. На всіх етапи завдання їх завжди рівно сотня. Деякі з них замальовані не таким кольором, як всі інші. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб зрозуміти – скільки. Школяр рахує число квадратиків, які відрізняються за кольором від більшості. Під малюнком є кілька варіантів того, який відсоток виділено квадратами. Школяр вибирає той варіант відповіді, який співпадає з кількістю квадратиків. Якщо їх семеро – «7%», якщо «23», то треба вибрати варіант «23%». Завдяки цьому завданню школяр не лише звикає до роботи з цими одиницями, а й розуміє їхній сенс: умовно будь-який предмет можна розділити на сотню частин, з яких було виділено, скажімо, «35» або інша кількість. Відсотки дають можливість зрозуміти, і досить точно, яка саме частина об’єкта спостережень відрізняється від інших.