Ця вправа підсумовує і завершує курс завдань, що присвячені графікам. Виконуючи ці вправи, дитина ознайомилась з більшістю їхніх видів, навчилась з ними працювати, сприймати інформацію, яка в них закладена і навіть будувати деякі з них. Ця вправа підводить підсумок цього етапу вивчення математики. У ході її виконання дитина тренуватиметься розпізнавати графіки, що належать до різних видів. На екрані на кожному етапі завдання дитина бачить один графік. Він подається без таблиці або інших додаткових матеріалів, адже єдине, що має зробити дитина – це зрозуміти, до якого виду належить конкретно це зображення. Варіанти відповіді містяться під графіком. З них один правильний і один зайвий. Коли учень робить правильний вибір, то проходить на наступний етап завдання до нового графіку. Механіка виконання вправи дуже проста – жодних обчислень, жодного опрацювання, власне, змісту графіка. Лише визначення його виду. Єдина складність завдання полягає у тому, що протягом його виконання школяр згадає всі види графіків та різні методики оформлення та зображення одного й того самого виду. Ця вправа має на меті узагальнити знання учня, аби нетипово зображений графік все рівно був зрозумілий, а школяр міг в майбутньому з першого погляду визначати вид графіка та те, як саме з ним можна працювати. Варіативність графіків є тим, що саме по собі привертає увагу дитини та посилює її цікавість до даної теми. Біля зображення графіка на кожному етапі є в наявності і додатковий персонаж, чия присутність додає більшої інтерактивності завданню, хоча й не несе додаткового змістового навантаження.