Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Завдяки виконанню попередніх завдань дитина вже знає, що геометричні фігури, які належать до одного виду, можуть диференціюватись на підвиди за тими чи іншими особливими прикметами. Критерієм їхньої оцінки можуть служити кути, сторони та взаємозвʼязок між ними – все залежить від конкретного випадку. Так, трикутники можна розділити на окремі підвиди як по кутах, так і по сторонам. Останньому виду диференціації присвячено дане завдання. На екрані перед дитиною міститься зображення трикутника – нового для кожного наступного етапу вправи. Він знаходиться на одній сторінці намальованої книги. Всі сторони трикутника описані за довжиною у сантиметрах. На іншій сторінці знаходиться перелік видів трикутників за сторонами, причому там вказані всі можливі назви: рівносторонній, рівнобедрений та різносторонній. Найпростіше з останнім: якщо сторони трикутника ніяк не повʼязані, мають різну довжину сторін, то і трикутник є різностороннім. Прицьому традиційно ця фігура зображується з однією із сторін в якості «основи», тобто трикутник ніби стоїть на одній із сторін. В такому випадку легше зрозуміти, що інші дві сторони рівні – а це робить фігуру рівнобедреним трикутником. Однак, дитина має памʼятати, що навіть якщо фігура «лежить» на одному з двох рівних ребер, вона все рівно залишається такою ж. Нарешті, якщо всі сторони фігури рівні, то вона називається рівносторонньою. Школяр вибирає один із термінів, який підходить для конкретного трикутника, після чого переносить його у порожню зону під зображенням фігури. Після цього дитина проходить на наступний етап до нового трикутника, який треба описати школяру.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Т.6
Види трикутників за сторонами
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися