Робота з грошима відносить до таких операцій, які водночас мають звʼязок і з суто академічною стороною математичної науки, і в ой ж е самий час переводять знання такого роду у суто практичну площину, адже робота з грошима є важливою для людей будь-якого віку, в тому числі і для дітей. Цього разу для закріплення практичних навичок такої роботи дитина буде тренуватись виконувати текстові задачки, де об’єктами роботи є грошові суми. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься одна така задачка. Згідно з її умовами необхідно або додати, або відняти ту чи іншу кількість грошей. Те, яку саме дію треба використати, не говориться прямо. Учень має сам це зрозуміти з опису ситуації, адже кожна задачка – це цілком життєвий сюжет, грамотне побудування якого лише підкреслює актуальність вправ, присвяченій роботі з грошима. Всі операції з гривнями та копійками дитина виконує подумки. Під задачкою є кілька тверджень, а не просто числових варіантів відповіді. Саме такий оригінальний підхід до вибору відповідей перетворює задачку з текстового прикладу на дійсно цікавий сюжетний текст. Крім того, на кожному етапі міститься й набір ілюстрацій, що повʼязані з тим, про що йде мова у задачці. Таким чином, візуальна складова вправи посилює цікавість до успішного її виконання. Дитина, ретельно вивчивши задачку та виконавши потрібні дії, має вибрати з-поміж цих тверджень правильне. Коли учень це робить, то проходить на наступний етап завдання до нової задачки подібного ґатунку.