Тема ймовірностей є досить цікавою завдяки абстрактності, а головне – відносності. Звісно, коли йде мова про події, які повʼязані з числами, наприклад, про випадання певної кількості точок на ігрових костях, ймовірність можна підрахувати точно, однак, інколи випадають комбінації з найменшою вірогідністю. Коли ж йде мова про ситуації, де числа (як конкретні одиниці опрацювання) не грають ролі, вивчення ймовірностей переносить у досить абстрактну площину ,чим і привертає увагу дитини. І найкраще закріпити знання з цієї теми за допомогою текстових задачок. Кожна така задачка – це окрема історія, міні-сюжет якої розповідає про ті чи інші події, вирішальну роль в яких грає вірогідність того чи іншого розвитку подій. На кожному етапі завдання перед учнем знаходиться зображення однієї такої задачки. Всі історії, описані в них, абсолютно різні, однак, і них є дещо спільне – для кожного сюжету є характерною наявність певного числа обʼєктів, на дії з котрими впливає вірогідність. Скажімо, у коробці три десятки кульок, з яких десяток – сині, всього лише три кульки червоні, а всі інші – зеленого кольору. Користуючись лише власними знаннями ймовірностей, розумінням цієї теми та досвідом виконання подібних завдань, дитина має відповісти на питання завдання, наприклад, визначити, якого кольору буде кулька з найбільшою вірогідністю, якщо вибрати навмання одну з коробки. На наступному ж етапі будуть не лише інші обʼєкти, а й інше питання, наприклад, визначити подію з найменшою вірогідністю. Коли школяр з-поміж варіантів відповіді вибирає потрібний, то проходить на наступний етап завдання.