Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Задача – це опис певної ситуації, для вирішення якої необхідно використати математичні навички та знання. Насправді дуже велика кількість математичних тем може бути описана за допомогою цілком життєвих ситуацій. У ході виконання даної вправи дитина переконається у цьому, адже присвячене це завдання кратності. На екрані перед учнем міститься задача – нова для кожного наступного етапу завдання. Хоча сюжет, персонажі та числа, звісно, є новими на кожному етапі, алгоритм складання задачок приблизно однаковий: описується кількість рівних частин, на яку розділили початкове число, а також називається остача після цієї дії. Відтак задачку досить легко представити у вигляді прикладу, де відомим є дільник та остача, а невідомою є частка й ділене. Частку знаходити й не треба – досить і просто визначити ділене. Кілька варіантів цього числа знаходиться під умовами задачі. Як її вирішити? Для цього треба по черзі проаналізувати кожен варіант відповіді. Необхідно спочатку відняти від нього остачу, після чого визначити, чи є кратним різниця тій кількості частин, яка була вказана у завданні. Наприклад, якщо там було сказано, що спадок розділили на чотири рівні частини, то число після того, як від нього відняли залишок (остачу) має бути кратним числу «4». Коли дитина вибирає підходящі числа, то проходить на наступний етап до аналогічної задачі. Відмінності у їхніх сюжетах і роблять виконання вправи таким цікавим. Крім того, дитина звикає використовувати «кратність» як звичний математичний термін, а також тренується розвʼязувати задачі, де необхідно з умов зрозуміти не просто те, яку дію слід виконати, а яку послідовність дій (різних за природою) необхідно використати для вирішення питання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ґ.5
Задачі на кратність чисел
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися