В одній гривні – сотня копійок. Таким чином, якщо перед учнем вираз на кшталт «12 гривень і 25 копійок», то це з точки зору математики все рівно, що число «1225», і працювати з такою сумою грошей необхідно відповідним чином. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься виконувати дію множення або ділення (в залежності від конкретного етапу вправи) через розвʼязування текстових задачок. Вони здатні зробити виконання математичних вправ більш цікавими, адже кожна така задачка розповідає маленьку історію, а, оскільки на всіх рівнях задачки інші, дитина не знудиться попри необхідність кожного разу виконувати одну з двох названих дій. Крім того, візуальний ряд вправ урізноманітнюють ілюстрації – веселі, яскраві та деталізовані малюнки, як співвідносяться з сюжетом. Згідно ж ним, цим сюжетом, дитина має перемножити або ж поділити дві грошові суми. У задачці нема прямої вказівки на дію. Натомість там описані обставини, де саме виконання однієї з них є єдиним варіантом для знаходження відповіді на питання. При цьому кожна задачка залишається лаконічною та відносно короткою. Отже, дитина бачить текст, аналізує його, виконує подумки ті дії, які необхідно для знаходження відповіді на питання, після чого вибирає один з кількох варіантів відповіді, які розміщені під задачкою. Вони досить сильно відрізняються між собою, тож дитині легко по ним орієнтуватись і знайти правильний варіант. Така підказка необхідна тому, що множення грошових сум, як і ділення, є роботою, фактично, за багатоцифровими числами, а такі операції залишаються досить складними для виконання подумки.