Ця вправа продовжує тему вивченні відсотків, причому робити це дитина буде за допомогою текстових задачок. Вони є найдоцільнішим способом закріпити розуміння учня того, чим є відсотки. Справа в тому, що задачка – це маленький сюжет, оформлення прикладу у словах. Зазвичай задачки просто посилюють цікавість учня до теми завдяки сюжетному компоненту, або демонструють життєвість використання математичних знань. Однак, у випадку з відсотками ця роль задачок доповнюється й тим, що у тексті задачки завжди вказується взаємозв’язок між ними та числом. Відсотки – це не окрема система вимірювань або просто «інші» числа. Відсотки – це частина поданого числа. Наприклад, «50%» є половиною (адже «50» є половиною від сотні), а відповідно, якщо йде мова про «50%» від «347 000», то це «173 500». На екрані перед учнем міститься нова для кожного наступного етапу математична задачка. Вона є маленькою історією, де вказана кількість об’єктів опрацювання та те, який їхній відсоток було відокремлено у той чи інший спосіб. Дитина ж має дати відповідь на питання задачки, скажімо, про те, яким є число відокремлених об’єктів, знаючи, який відсоток вони становлять. Або навпаки – визначити початкову загальну кількість об’єктів, знаючи задіяну частину та те, який відсоток від загального числа вона становить. Цього разу варіантів відповіді не буде. Натомість під текстом задачі є порожня клітинка. Туди школяр вписує число-відповідь після того, як проведе всі обчислення. Саме розуміння природи відсотків та їхнього зв’язку зі звичайними числами і дає можливість виконати саме ту послідовність дій, яку треба для того, щоб знайти відповідь на питання задачки.