Рівняння складаються за певними принципами. Є невідоме число, яке приховано за літерою, є низка виразів та дій, які підводять до нього і відомий результат. Втім, розмір рівняння не має великого значення – і коротке, котре має три-чотири символи, і довге з круглими дужками та багатьма невідомими, воно залишається рівнянням. Проте для того, щоб ефективно з ними працювати, дитина має розуміти сам характер рівнянь та те, що собою символізують літери, за якими сховані невідомі компоненти рівняння. «Ікс» або «ігрек» не є порожніми умовними знаками. Кожен з них приховує число, яке в контексті конкретного рівняння «прикріплюється» саме до цієї букви. Тому, якщо невідомих компонентів у рівнянні кілька, кожен з них позначається своєю літерою. Адже «х» означає не невідоме число загалом, а конкретно це невідоме. Звісно, в іншому рівняння та сама літера буде використовуватись для позначання іншого невідомого числа – але це вже іншого разу. Отже, виконання цього завдання має дати дитині можливість на практиці закріпити розуміння цього правила. На екрані перед школярем міститься ряд рівнянь. Всі вони відрізняються одне від одного, всі містять різні дії тощо. Проте є між ними і дещо спільне: вони є рівняннями, всі, окрім одного. «Неправильне» рівняння порушує назване вище правило. Воно єдине не матиме розв'язків.