Ця вправа узагальнює знання з теми виконання математичних дій (додавання та віднімання) з десятковими дробами, і робить це у досить цікавий спосіб, водночас і більш складний, ніж звикла дитина, і більш інтригуючий. Формат подання інформації – таблиця, яка водночас і дає розуміння того, яку саме дію треба виконати у кожному конкретному випадку та з якими саме числами. На екрані перед учнем міститься зображення таблиці – нової для кожного наступного етапу. У цій таблиці вказана літера – умовна позначка, за «маскою» якої ховається те чи інше число: або десятковий дріб, або ж мішане число. Значення літери надається, тож дитина знає про те, що саме це за число. Під буквою міститься кілька виразів, що містять як її, так й інші дроби, з якими ця літера має ту чи іншу взаємодію. Наприклад, вираз «а+0,34» тощо. Поряд з цими виразами є порожні клітинки. Знаючи, що означає «а» або ж інша літера, дитині залишається просто виконати цю дію. Виходить, що головна складність цієї вправи полягає у правильній послідовності дій. Спочатку дитина підставляє під кожну літеру відповідний дріб, потім по черзі виконує (подумки) всі дії, порозрядно додаючи або віднімаючи, після чого, не заплутавшись, вписує саме у ті клітинки, в які потрібно дроби-результати. І після того, як школяр заповнить цю таблицю повністю, він перейде на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічний набір дій, але як літера, так і дроби там будуть вже іншими. Завдяки цьому завданню школяр вчиться виконувати більший обсяг роботи, але робити це і правильно, і швидко завдяки кращому, більш ефективному оформленню.