Тема дробів пов’язана з відсотками. Власне, не дарма відсотки учень починає вивчати лише після того, як опрацює тему дробів: вони описуються термінами у приблизно однаковому ключі. Хоча між ними є суттєва різниця у значенні та меті використання, саме відсотки допоможуть учню на перших порах освоїтись з дробами. Ця тема присвячена саме таким спробам. Найпростіше з відсоткам пов’язати десяткові дроби. Між ними навіть є логічний зв’язок. Якщо у випадку з дробом за умовну одиницю приймають «весь об’єкт спостережень» або «все опрацьоване число», то у випадку з відсотками задля зручності використовують «100%». Відповідно те, що у відсотках – одиниці – у десяткового дробу є розрядом сотих, а те, де у відсотках десятки, у дробу є розрядом десятих. Цифри ж збігаються. У ході виконання даного завдання дитина переконається у цій рівності. На екрані перед учнем міститься зображення рівності між десятковим дробом та відсотками – іншої для кожного наступного етапу завдання. Рівність неповна: необхідно перевести десятковий дріб у відсотки за наведеним вище принципом. Наприклад, «0,7» це «0,70», а значить – «70%»; «0,34» це «34%», а «1» є «100%» за визначенням. Коли учень вписує у порожню клітинку кількість відсотків, що відповідає дробу, то проходить на наступний етап до аналогічного завдання. Фактично, тут дроби та відсотки виступають в якості взаємозамінних «одиниць вимірювання», хоча між ними і є більш суттєві розбіжності, з якими школяр познайомиться пізніше. Однак, наразі саме такий формат подачі інформації є найбільш зручним для того, щоб дитина зрозуміла принцип використання відсотків. Головне: учень має також пам’ятати, що дріб у випадку з його пов’язанням з відсотками, використовується не як конкретне число, а як умовне.