Найпростіше зрозуміти дріб, керуючись візуальним образом, тобто його ілюстрацією. Однак, після того, як школяр навчиться розшифровувати відповідні малюнки, то необхідно переходити на наступний етап – розуміння словесного опису. Дріб – це частина цілого, відтак, незалежно від того, про який саме предмет йде мова, він має бути або один, або загальна сукупність цих предметів представляє собою умовну одиницю. Цю одиницю було розділено на певну кількість рівних частин. З цих частин лише деякі було взято для тих чи інших дій. Перше число – це знаменник, тоді як друге називається чисельником. На кожному етапі перед дитиною міститься опис одного такого опису. Він нагадує загадку – оперує різними образами, предметами тощо. Проте, на відміну від більшості інших вправ такого типу, ілюстрації, які супроводжують текст, не повністю йому відповідають. Наприклад, якщо там йде мова про яблуко, що було розділено на пʼять частин, з яких взяли дві на пиріг, то плід, малюнок якого розташовуватиметься плід загадкою, не буде розділено на цю кількість рівних частинок, натомість він зображуватиметься цілим. Таким чином саме текстова інформація є буквально єдиним орієнтиром для школяра. Дитина має уважно читати умови всіх задачок, розкладаючи їх подумки на означені вище компоненти: загальна кількість рівних частин в якості знаменника і та, яку виділили у якості чисельника. Вибравши відповідний дріб з-поміж інших під текстом, школяр проходить на наступний етап до нового такого ж тексту з іншим сюжетом. Це різноманіття не лише посилює цікавість дитини до виконання вправи, а й також демонструє, що насправді дроби можна використати для опису багатьох життєвих ситуацій такого типу, незалежно від того, який саме предмет розділено на частинки.