Ця вправа є антиподом до попередньої, і у ході її проходження дитина тренуватиметься перекладати десятковий дріб у звичайний. Як вже знає школяр, це можливо тільки у тих випадках, коли знаменник – кругле число, що має лише нулі та одиницю. Десятковий дріб не має знаменника як такого – на нього вказує те, як далеко від коми знаходиться чисельник. Читається чисельник за останньою цифрою, що знаходиться далі, ніж інші, від цієї коми. Наприклад, якщо це дріб «0,387», то читати його треба так: нуль цілих триста вісімдесят сім тисячних. Це слово, яким закінчується опис дробу, і є знаменником. Відтак для цього прикладу чисельник «387» сусідствуватиме зі знаменником «1000». Тож головне тут – правильно прочитати дріб, а це дитина вже вміє. На кожному етапі завдання перед учнем знаходиться новий десятковий дріб, після якого міститься знак рівності і каркас дробу звичайного, де порожня клітинка є над горизонтальною рискою та під нею. Учень переносить у клітинку над рискою всі цифри після коми у тій самій послідовності, після чого читає дріб та визначає знаменник, а далі – вписує і його. Коли учень це робить, то проходить до наступного етапу завдання, де треба буде зробити аналогічне перетворення. Ця вправа є дуже простою, особливо враховуючи, що дитина вже готова до її виконання, адже й раніше займалась перетворенням різних видів дробів, а читати десяткові навчилась давно. Проте успішне виконання цього завдання все ж вимагає уважності та розуміння взаємодії дробів та розрядності їхніх цифр.