У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься на практиці знаходити невідомий кут фігури. На екрані перед школярем міститься зображення однієї такої фігури на кожному етапі завдання. Школяр вивчає її, розуміючи її основні характеристики, до якого виду вона належить, та які розміри у відомих кутів. Один з них залишається невідомим, і мета дитини – знайти його величину. Поряд з зображенням фігури є активна кнопка, натискання на яку викличе підказку. В ній буде описано, як саме для цієї конкретної фігури знайти невідомий кут. Спосіб є індивідуально підходящим для кожного етапу. Наприклад, якщо йде мова про трикутник, то школяру нагадують, що сума його кутів завжди дорівнює «180» градусам, тож від цього числа залишається відняти суму двох інших відомих кутів. Якщо ж на екрані чотирикутник, то учню пропонується спершу провести лінію між його кутами так, щоб розділити його на два трикутника. Після цього залишається тільки знову використати правило з сумою кутів трикутника. Коли учень виконує всі потрібні дії та знаходить невідомий кут, то має сам вписати результат своїй обчислень у порожню клітинку під малюнком. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії. Керуватись цією підказкою можна лише у випадку, коли дитина дійсно не може знайти спосіб знаходження невідомого кута. Важливо, що варіантів відповіді нема, тож школяру доведеться опиратись лише на власні знання та навички.