Алгоритм – це послідовність дій, яка має призвести до конкретного результату. Виконання будь-якої математичної задачі, яка виходить за рамки елементарного рівня, означає використання того чи іншого алгоритму. У ході виконання цього завдання школяр тренуватиметься виконувати низку дій, які присвячені діленню та повʼязані з тим чи іншим числом, де від характеру цього числа залежить, який з двох можливих алгоритмів треба використати. Це означає, що завдяки цій вправі дитина навчиться діяти згідно з обставинами, порівнюючи умови з тими можливостями й інструментами, які в неї є. На екрані перед учнем міститься зображення персонажа, який тримає у руках те чи інше число. Це число є водночас й частиною алгоритму, й частиною прикладу. У завданні, формулювання якого знаходиться над цим героєм, вказано, який з двох сценаріїв дій треба використати та в якому випадку. Наприклад, якщо число менше, ніж «200», то треба використати послідовність дій, описану праворуч, а якщо більше – то ліворуч. Школяр аналізує число, після чого виконує список дій, зображених з того боку, з якого треба у цьому випадку. Там є цілий план, адже дій треба виконати кілька. Учень виконує ці обчислення подумки, після чого остаточний результат вводить у порожню клітинку. Ці дії повʼязані з діленням, тож учень у цій вправі водночас вчиться використовувати один з елементів прикладу як спосіб вибрати правильний метод роботи, виконувати цілу низку послідовних дій, і при цьому – закріплює навички дії ділення подумки без прикладу перед очима. Це робить математичні навички значно більш розвиненими, а також переводить вміння ділити на якісно новий рівень. На кожному етапі перед дитиною буде не лише інша пара алгоритмів, а й нові початкові числа й нові критерії.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.