Учень/учениця: розуміє, що таке масштаб; коло, круг, круговий сектор.
Стандарти
Геометричні фігури
Розпізнання форм оточуючих предметів. Аналіз, порівняння, зображення та створення форм.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають знаходження довжини кола і площі круга; аналізує стовпчасті та кругові діаграми.
Учень/учениця: зображує та знаходить на малюнках стовпчасті та кругові діаграми.
-
Побудова лінійного графіка
-
Аналіз стовпчастих діаграм
-
Створюємо подвійні діаграми
-
Створюємо подвійні графіки
-
Узагальнюємо результати опитування
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають знаходження координат точки на координатній площині та побудову точки за її координатами; аналізує графіки залежностей між величинами (відстань, час, температура, час тощо).
Просторові відношення. Геометричні фігури
Розміщення об’єктів на площині та в просторі. Напрямки руху об’єктів. Просторові фігури.
Учень/учениця: вміє будувати координатну пряму.
-
Протилежні числа на числовому промені
-
Порівняння цілих чисел за числовим променем
-
Протилежні числа
-
Маршрут туриста
-
Зображення точок за координатами
-
Знаходимо предмети за координатами
-
Запис координат за позначками
-
Рух точок від початкової координати
-
З'єднання точок за координатами
Числа. Дії з числами
Лічба. Натуральні числа 1–10. Цифра «0». Арифметичні дії додавання й віднімання чисел у межах 10. Табличне додавання й віднімання в межах 10. Відношення різницевого порівняння. Нумерація чисел у концентрі 100. Усна та письмова нумерація у межах 100. Додавання й віднімання чисел на основі нумерації у межах 100. Додавання й віднімання чисел у межах 100 без переходу через розряд. Знаходження невідомого компонента арифметичних дій.
Учень/учениця: наводить приклади простих і складених чисел, парних і непарних чисел.
-
Ділення круглих чисел
-
Гра «Знайди помилку»
-
Ділення з остачею
-
Поняття кратності
-
Прості числа
-
Скільки блоків?
-
Решето Ератосфена
-
Визначаємо кількість дільників
-
Найбільший спільний дільник
-
Найменше спільне кратне
-
Взаємно прості числа
-
Зайве число
-
Спрощуємо дробові вирази
-
Вибираємо дільники
-
Розкладаємо число на прості множники
-
Кратність виразу
-
Ознаки подільності
-
Зайвий дільник
Учень/учениця: розрізняє прості і складені числа, дільники і кратні натурального числа.
-
Правила подільності
-
Поняття кратності
-
Прості числа
-
Скільки блоків?
-
Решето Ератосфена
-
Визначаємо кількість дільників
-
Найбільший спільний дільник
-
Найменше спільне кратне
-
Взаємно прості числа
-
Зайве число
-
Вибираємо дільники
-
Розкладаємо число на прості множники
-
Кратність виразу
-
Ознаки подільності
-
Зайвий дільник
Учень/учениця: формулює означення понять: дільник, кратне, просте число, складене число, спільний дільник; знає ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10.
-
Поняття кратності
-
Прості числа
-
Скільки блоків?
-
Решето Ератосфена
-
Визначаємо кількість дільників
-
Найбільший спільний дільник
-
Найменше спільне кратне
-
Взаємно прості числа
-
Зайве число
-
Вибираємо дільники
-
Розкладаємо число на прості множники
-
Кратність виразу
-
Ознаки подільності
-
Зайвий дільник
Учень/учениця: знає розкладання натуральних чисел на прості множники.
-
Утворюємо приклад
-
Множення за правилом
-
Швидке множення
-
Гра «Знайди результат»
-
Ділення круглих чисел
-
Поняття кратності
-
Прості числа
-
Скільки блоків?
-
Решето Ератосфена
-
Визначаємо кількість дільників
-
Найбільший спільний дільник
-
Найменше спільне кратне
-
Взаємно прості числа
-
Зайве число
-
Вибираємо дільники
-
Розкладаємо число на прості множники
-
Кратність виразу
-
Зайвий дільник
Учень/учениця: використовує знаходження спільних дільників двох чисел, найбільшого спільного дільника (НСД) двох чисел в межах ста.
-
Найбільший спільний дільник
-
Зайве число
-
Спрощуємо дробові вирази
-
Встановлюємо відповідність дробів
-
Знаходимо числа на прямій
-
Дружба народів світу
-
Цікаві хмаринки
Учень/учениця: використовує знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста.
-
Найменше спільне кратне
-
Зайве число
-
Спрощуємо дробові вирази
-
Перетворення десяткового дробу в звичайний
-
Встановлюємо відповідність дробів
-
Додавання мішаних чисел
-
Віднімання мішаних чисел
-
Задачі на додавання і віднімання дробів
-
Всесвітня мандрівка
-
Дружба народів світу
-
Похід за дробами
-
Цікаві хмаринки
-
Порівняння результатів обчислення мішаних чисел
-
Знахідки дайвера
-
Чарівне зілля
-
Математична рибалка
-
Садівництво дробів
-
Космічні пригоди
-
Найбільший або найменший результат дробів
-
Шикування результатів дробів
-
Порівнюємо результати обчислення дробів
-
Задачі на дії дробів з різними знаменниками
-
Задачі на дії з трьома і більше дробів
Математичні вирази. Рівності. Нерівності
Числові рівності і нерівності. Математичні вирази.
Учень/учениця: наводить приклади скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів.
-
Десятковий дріб за малюнком
-
Графічне зображення десяткового дробу
-
Розряди у десятковому дробі
-
Читаємо десяткові дроби
-
Перетворення десяткового дробу в звичайний
-
Встановлюємо відповідність дробів
-
Додавання мішаних чисел
-
Задачі на утворення мішаного числа
-
Задачі на мішані числа в житті
-
Заповнюємо пропуски
-
Знаходимо числа на прямій
-
Порівнюємо числа
-
Порівнюємо за числовою прямою
-
Задачі на додавання і віднімання дробів
-
Всесвітня мандрівка
-
Дружба народів світу
-
Похід за дробами
-
Цікаві хмаринки
-
Знахідки дайвера
-
Математична рибалка
-
Зайвий результат дробу
-
Порівнюємо результати обчислення дробів
-
Задачі на дії з трьома і більше дробів
-
Основна властивість дробу
Учень/учениця: скорочує дроби за основною властивістю.
-
Спрощуємо дробові вирази
-
Читаємо десяткові дроби
-
Перетворення десяткового дробу в звичайний
-
Встановлюємо відповідність дробів
-
Гра «Зашифровані числа»
-
Додавання мішаних чисел
-
Віднімання мішаних чисел
-
Розв'язуємо рівняння
-
Задачі на мішані числа в житті
-
Заповнюємо пропуски
-
Знаходимо числа на прямій
-
Задачі на додавання і віднімання дробів
-
Всесвітня мандрівка
-
Дії з мішаними числами
-
Дружба народів світу
-
Похід за дробами
-
Знахідки дайвера
-
Чарівне зілля
-
Математична рибалка
-
Садівництво дробів
-
Космічні пригоди
-
Найбільший або найменший результат дробів
-
Зайвий результат дробу
-
Порівнюємо результати обчислення дробів
-
Задачі на дії дробів з різними знаменниками
-
Задачі на дії з трьома і більше дробів
-
Основна властивість дробу
Учень/учениця: наводить приклади спільного знаменника для двох або більше дробів.
-
Спрощуємо дробові вирази
-
Встановлюємо відповідність дробів
-
Додавання мішаних чисел
-
Віднімання мішаних чисел
-
Задачі на утворення мішаного числа
-
Розв'язуємо рівняння
-
Задачі на мішані числа в житті
-
Заповнюємо пропуски
-
Знаходимо числа на прямій
-
У пошуках океанських скарбів
-
Задачі на додавання і віднімання дробів
-
Всесвітня мандрівка
-
Дії з мішаними числами
-
Дружба народів світу
-
Похід за дробами
-
Цікаві хмаринки
-
Порівняння результатів обчислення мішаних чисел
-
Округлення звичайних дробів
-
Знахідки дайвера
-
Чарівне зілля
-
Математична рибалка
-
Садівництво дробів
-
Космічні пригоди
-
Найбільший або найменший результат дробів
-
Шикування результатів дробів
-
Зайвий результат дробу
-
Задачі на дії дробів з різними знаменниками
-
Задачі на дії з трьома і більше дробів
Учень/учениця: вміє зводити до спільного знаменника дроби.
-
Спрощуємо дробові вирази
-
Додавання мішаних чисел
-
Віднімання мішаних чисел
-
Задачі на утворення мішаного числа
-
Розв'язуємо рівняння
-
Задачі на мішані числа в житті
-
Заповнюємо пропуски
-
Знаходимо числа на прямій
-
Порівнюємо числа
-
Порівнюємо за числовою прямою
-
Нерівності з мішаними числами
-
У пошуках океанських скарбів
-
Задачі на додавання і віднімання дробів
-
Всесвітня мандрівка
-
Цікаві хмаринки
-
Порівняння результатів обчислення мішаних чисел
-
Округлення звичайних дробів
-
Знахідки дайвера
-
Гра «Розумний футбол»
-
Чарівне зілля
-
Математична рибалка
-
Садівництво дробів
-
Космічні пригоди
-
Найбільший або найменший результат дробів
-
Шикування результатів дробів
-
Порівнюємо результати обчислення дробів
-
Задачі на дії з трьома і більше дробів
-
Вибираємо більший чи менший результат
Учень/учениця: розуміє правила порівняння дробів.
-
Графічне зображення десяткового дробу
-
Розряди у десятковому дробі
-
Читаємо десяткові дроби
-
Сортуємо десяткові дроби
-
Упорядкування десяткових дробів
-
Округлюємо десятковий дріб
-
Десятковий дріб на числовому промені
-
Порівнюємо десяткові дроби на числовому промені
-
Порівняння десяткового і звичайного дробів на числовому промені
-
Порівнюємо десяткові дроби
-
Порівняння звичайного і десяткового дробів
-
Знаходимо еквівалентні дроби
-
Послідовність десяткових чисел
-
Зображуємо десятковий дріб на малюнку
-
Встановлюємо відповідність дробів
-
Оцінка суми/різниці дробів
-
Порівняння сум/різниць десяткових дробів
-
Знаходження закономірності
-
Гра «Зашифровані числа»
-
Гра «Знайди пару»
-
Знаходимо числа на прямій
-
Порівнюємо числа
-
Порівнюємо за числовою прямою
-
Нерівності з мішаними числами
-
У пошуках океанських скарбів
-
Порівняння результатів обчислення мішаних чисел
-
Округлення звичайних дробів
-
Гра «Розумний футбол»
-
Найбільший або найменший результат дробів
-
Шикування результатів дробів
-
Порівнюємо результати обчислення дробів
-
Вибираємо більший чи менший результат
Учень/учениця: розуміє правила порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів.
-
Крамниця
-
Сортуємо десяткові дроби
-
Упорядкування десяткових дробів
-
Десятковий дріб на числовому промені
-
Знаходимо результат за малюнком
-
Що потрібно дописати?
-
Заповнюємо пропуски
-
Оцінка суми/різниці дробів
-
Оцінка добутку
-
Додавання мішаних чисел
-
Віднімання мішаних чисел
-
Задачі на утворення мішаного числа
-
Розв'язуємо рівняння
-
Задачі на мішані числа в житті
-
Заповнюємо пропуски
-
Дії з мішаними числами
-
Зайвий результат дробу
-
Множимо звичайний дрiб на натуральне число
-
Множимо звичайнi дроби
-
Множимо змiшане число на звичайний дрiб
-
Множимо змiшанi числа
-
Множимо десятковий дріб на звичайний дрiб
-
Закони множення
-
Множимо дроби на буквенi вирази
-
Знаходимо дріб вiд числа
-
Обернене число
-
Ділення натурального числа на звичайний дріб
-
Ділення звичайного дробу на натуральне число
-
Ділення двох звичайних дробів
-
Задачі на ділення звичайних дробів
-
Ділення трьох звичайних дробів
-
Знаходимо спільний дільник
-
Що ділене, а що частка?
-
Відновлюємо звичайні дроби в рівності
-
Гра «Вгадай число»
-
Виконуємо дії зі звичайними дробами
-
Приблизне значення
-
Вибираємо більший чи менший результат
Учень/учениця: розуміє правила знаходження дробу від числа та числа за його дробом.
-
Десятковий дріб за малюнком
-
Графічне зображення десяткового дробу
-
Читаємо десяткові дроби
-
Записуємо десятковий дріб
-
Перетворення десяткового дробу в звичайний
-
Перетворення звичайного дробу в десятковий
-
Сортуємо десяткові дроби
-
Упорядкування десяткових дробів
-
Зображуємо десятковий дріб на малюнку
-
У пошуках океанських скарбів
-
Задачі на додавання і віднімання дробів
-
Множимо звичайнi дроби
-
Знаходимо дріб вiд числа
-
Знаходимо вiдсотки вiд числа
-
Відновлюємо звичайні дроби в рівності
Учень/учениця: вміє формулювати основну властивість дробу.
-
Десятковий дріб за малюнком
-
Розряди у десятковому дробі
-
Записуємо десятковий дріб
-
Перетворення звичайного дробу в десятковий
-
Порівняння десяткового і звичайного дробів на числовому промені
-
Порівняння звичайного і десяткового дробів
-
Зображуємо десятковий дріб на малюнку
-
Перетворення мішаного числа в десятковий дріб
-
Множимо десятковий дріб на звичайний дрiб
-
Відновлюємо звичайні дроби в рівності
Учень/учениця: розрізняє скінченні та нескінченні періодичні десяткові дроби.
-
Порівнюємо десяткові дроби
-
Порівняння звичайного і десяткового дробів
-
Зображуємо десятковий дріб на малюнку
Учень/учениця: наводить приклади пропорційних величин.
-
Гра «З'ясовуємо результат»
-
Маршрут туриста
-
Оцінюємо та знаходимо
-
Квітковий магазин
-
Банківські розрахунки
Учень/учениця: вміє формулювати означення пропорції.
-
Знаходимо вiдсотки вiд числа
-
Ділення трьох звичайних дробів
-
Відновлюємо звичайні дроби в рівності
-
Гра «З'ясовуємо результат»
-
Квітковий магазин
-
Розраховуємо податки
-
Зміна ціни
-
Банківські розрахунки
-
Гра «Розпродаж»
-
Стародавні одиниці вимірювання довжини
-
Стародавні одиниці вимірювання ваги
Учень/учениця: формулює основну властивість пропорції.
-
Знаходимо вiдсотки вiд числа
-
Ділення трьох звичайних дробів
-
Відновлюємо звичайні дроби в рівності
-
Гра «З'ясовуємо результат»
-
Квітковий магазин
-
Розраховуємо податки
-
Зміна ціни
-
Банківські розрахунки
Учень/учениця: розрізняє пряму та обернену пропорційності.
-
Знаходимо вiдсотки вiд числа
-
Ділення трьох звичайних дробів
-
Відновлюємо звичайні дроби в рівності
-
Гра «З'ясовуємо результат»
-
Відсотки від числа
-
Зміна ціни
-
Виправляємо помилки
-
Банківські розрахунки
Учень/учениця: розуміє, що таке поділ числа у даному відношенні.
-
Знаходимо вiдсотки вiд числа
-
Відновлюємо звичайні дроби в рівності
-
Гра «З'ясовуємо результат»
-
Квітковий магазин
-
Відсотки від числа
-
Зміна ціни
-
Виправляємо помилки
-
Банківські розрахунки
-
Одиниці вимірювання часу
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають знаходження відношення чисел і величин; вміє використовувати масштаб.
Учень/учениця: розв’язує основні задачі на відсотки та задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ.
-
Знаходимо вiдсотки вiд числа
-
Задачі на оцінку
-
Квітковий магазин
-
Розраховуємо податки
-
Відсотки від числа
-
Зафарбовуємо відсотки
-
Зміна ціни
-
Виправляємо помилки
-
Статистика
-
Кредитна ставка
-
Ювелірні вироби
-
Формула-1
-
Розчини
-
Сортуємо відсотки
-
Банківські розрахунки
-
Подорожчання товару
-
Гра «Розпродаж»
-
Найкраща акція
-
Яка ціна була?
Учень/учениця: наводить приклади додатних та від’ємних чисел.
-
Додавання мішаних чисел
-
Невідомі числа у рівності
-
Приблизне значення
-
Вибираємо більший чи менший результат
-
Вимірювання температури
Учень/учениця: розуміє, що таке модуль числа, протилежні числа, цілі числа.
-
Протилежні цілі числа
-
Протилежні числа на числовому промені
-
Порівняння цілих чисел за числовим променем
-
Протилежні числа
-
Порівняння цілих чисел
-
Знаходимо модуль числа
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають знаходження модуля числа, порівняння раціональних чисел, додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел.
-
Протилежні цілі числа
-
Протилежні числа на числовому промені
-
Порівняння цілих чисел за числовим променем
-
Гра «Дивись не помились»
-
Протилежні числа
-
Гра «Знайди знак»
-
Порівняння цілих чисел
-
Порівняння добутків
-
Порівняння раціональних чисел
-
Раціональні числа на числовому промені
-
Гра «Вгадай знак»
-
Знаходимо модуль числа
-
Блок-схема
-
Приблизне значення
-
Вибираємо більший чи менший результат
-
Гра «Економна хазяйка»
-
Купуємо в розстрочку
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.
-
Знаходимо значення виразу
-
Вставляємо пропущені числа в вираз
-
Порівнюємо значення виразів
-
Заповнюємо пропуски
-
Ділення з остачею
-
Алгоритм
-
Дії з дробами у стовпчик
-
Записуємо результати у правильному порядку
-
Перетворення одиниць вимірювання
-
Складаємо приклади з десятковими дробами
-
Знаходимо члени послідовності
-
Як зміниться сума/різниця виразу?
-
Геометричні задачі
-
Який знак потрібно поставити?
-
Множення дробів на одноцифрове число
-
Множення дробів на багатоцифрові числа
-
Задачі на множення десяткових дробів
-
Цікавинки для допитливих
-
Швидке множення
-
Множення дробів у стовпчик
-
Порівняння добутків
-
Ділення дробів на цілі числа
-
Задачі на ділення десяткових дробів
-
Швидке ділення
-
Ділення цілих чисел на дроби
-
Ділення десяткових дробів
-
Порівняння часток
-
Оцінка частки
-
Множення і ділення дробів у житті
-
Знаходимо множник
-
Множення і ділення дробів у світі професій
-
Гра «Змагання прикладів»
-
Сортування добутків і часток
-
Округлення добутків і часток
-
Доповнюємо таблицю
-
Упорядкування добутків і часток
-
Ланцюжок обчислень
-
Додавання мішаних чисел
-
Неправильна дія
-
Заповнюємо пропуски
-
Блок-схема
-
Математичний кросворд (змішані дії)
-
Змішані дії з круглими числами
-
Дії з натуральними числами
-
Дії з десятковими дробами
-
Порівняння результатів
-
Яка закономірність?
-
Приблизне значення
-
Вибираємо більший чи менший результат
-
Гра «Загублені знаки»
-
Гра «Загублені числа»
-
Визначаємо коефіцієнти та змінні
-
Гра «Економна хазяйка»
-
Гра «Бартер»
-
Чи вистачить на покупку?
-
Подорожчання товару
-
Гра «Розпродаж»
-
Купуємо в розстрочку
-
Цельсій vs Фаренгейт
-
Найкраща акція
-
Знаходимо ціну
-
Робота за прайс-листом
-
Математика в професіях
-
Знаходимо значення функції
-
Оцінка значення функції
-
Знаходимо значення змінної
-
Знаходимо середнє значення числової послiдовностi
Учень/учениця: розуміє, що таке властивості додавання і множення раціональних чисел.
-
Переставна властивість множення
-
Сполучна властивість множення
-
Розподільна властивість множення
-
Властивості додавання
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають розкриття дужок, зведення подібних доданків.
-
Спрощення виразів
-
Виносимо спiльний множник за дужки
-
Спрощуємо вираз
-
Розподільна властивість множення
Учень/учениця: розв’язує рівняння з використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях рівняння.
-
Розв'язуємо рівняння
-
Гра «Бартер»
-
Знаходимо пару
-
Гра «Знайди корінь»
-
Розв'язок рівняння
-
Наводимо порядок
-
Складаємо рівняння
-
Гра «Пропущене слово»
-
Гра «Відгадуємо спільний корінь»
-
Визначаємо потрібну відповідь
-
Знаходимо число
-
Нерівності зі змінною
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають знаходження координат точки на координатній площині та побудову точки за її координатами.
-
Зображення точок за координатами
-
Знаходимо предмети за координатами
-
Запис координат за позначками
-
Рух точок від початкової координати
-
З'єднання точок за координатами
-
Графік функції
-
Будуємо графік функції
Мовна змістова лінія
Текст. Речення. Слово. Звуки і букви. Склад. Наголос. Правопис.
Учень/учениця:
— знає основні способи словотвору;
— пояснює чергування приголосних при творенні слів правилами;
— правильно записує складні й складноскорочені слова, пояснює їх правопис правилами;
— визначає способи творення слів;
— самостійно утворює нові слова вивченими способами;
— дотримується правил чергування приголосних при творенні слів;
— створює словотвірний ланцюжок;
— утворює складноскорочені слова;
— знаходить і виправляє орфографічні помилки на вивчені правила, користується орфографічним словником.
