Учень/учениця: розуміє, що таке масштаб; коло, круг, круговий сектор.
Розпізнання форм оточуючих предметів. Аналіз, порівняння, зображення та створення форм.
Учень/учениця: розуміє, що таке масштаб; коло, круг, круговий сектор.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають знаходження довжини кола і площі круга; аналізує стовпчасті та кругові діаграми.
Учень/учениця: зображує та знаходить на малюнках стовпчасті та кругові діаграми.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають знаходження координат точки на координатній площині та побудову точки за її координатами; аналізує графіки залежностей між величинами (відстань, час, температура, час тощо).
Розміщення об’єктів на площині та в просторі. Напрямки руху об’єктів. Просторові фігури.
Учень/учениця: вміє будувати координатну пряму.
Лічба. Натуральні числа 1–10. Цифра «0». Арифметичні дії додавання й віднімання чисел у межах 10. Табличне додавання й віднімання в межах 10. Відношення різницевого порівняння. Нумерація чисел у концентрі 100. Усна та письмова нумерація у межах 100. Додавання й віднімання чисел на основі нумерації у межах 100. Додавання й віднімання чисел у межах 100 без переходу через розряд. Знаходження невідомого компонента арифметичних дій.
Учень/учениця: наводить приклади простих і складених чисел, парних і непарних чисел.
Учень/учениця: розрізняє прості і складені числа, дільники і кратні натурального числа.
Учень/учениця: формулює означення понять: дільник, кратне, просте число, складене число, спільний дільник; знає ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10.
Учень/учениця: знає розкладання натуральних чисел на прості множники.
Учень/учениця: використовує знаходження спільних дільників двох чисел, найбільшого спільного дільника (НСД) двох чисел в межах ста.
Учень/учениця: використовує знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста.
Числові рівності і нерівності. Математичні вирази.
Учень/учениця: наводить приклади скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів.
Учень/учениця: скорочує дроби за основною властивістю.
Учень/учениця: наводить приклади спільного знаменника для двох або більше дробів.
Учень/учениця: вміє зводити до спільного знаменника дроби.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння дробів.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів.
Учень/учениця: розуміє правила знаходження дробу від числа та числа за його дробом.
Учень/учениця: вміє формулювати основну властивість дробу.
Учень/учениця: розрізняє скінченні та нескінченні періодичні десяткові дроби.
Учень/учениця: наводить приклади пропорційних величин.
Учень/учениця: вміє формулювати означення пропорції.
Учень/учениця: формулює основну властивість пропорції.
Учень/учениця: розрізняє пряму та обернену пропорційності.
Учень/учениця: розуміє, що таке поділ числа у даному відношенні.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають знаходження відношення чисел і величин; вміє використовувати масштаб.
Учень/учениця: розв’язує основні задачі на відсотки та задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ.
Учень/учениця: наводить приклади додатних та від’ємних чисел.
Учень/учениця: розуміє, що таке модуль числа, протилежні числа, цілі числа.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають знаходження модуля числа, порівняння раціональних чисел, додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.
Учень/учениця: розуміє, що таке властивості додавання і множення раціональних чисел.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають розкриття дужок, зведення подібних доданків.
Учень/учениця: розв’язує рівняння з використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях рівняння.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають знаходження координат точки на координатній площині та побудову точки за її координатами.
Текст. Речення. Слово. Звуки і букви. Склад. Наголос. Правопис.
Учень/учениця:
— знає основні способи словотвору;
— пояснює чергування приголосних при творенні слів правилами;
— правильно записує складні й складноскорочені слова, пояснює їх правопис правилами;
— визначає способи творення слів;
— самостійно утворює нові слова вивченими способами;
— дотримується правил чергування приголосних при творенні слів;
— створює словотвірний ланцюжок;
— утворює складноскорочені слова;
— знаходить і виправляє орфографічні помилки на вивчені правила, користується орфографічним словником.