У залежності від того, для чого конкретно використовуються діаграми, вони можуть приймати різного вигляду. Те, як в них виражається інформація, в якій формі та в якому вигляді, дає можливість віднести діаграму до того чи іншого виду. Наприклад, існують стовпчасті діаграми, які використовуються для наглядного порівняння кількох груп предметів тощо. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати з ними. На екрані перед учнем міститься зображення стовпчастої діаграми – нової для кожного наступного етапу. У ній є стовпчики, кожен належить певному обʼєкту опрацювання, наприклад, означає площу різних країн. Висота стовпчика доходить до певної позначки, яка означає ту чи іншу площу чи висоту гір. Наприклад, один стовпчик сягає рівня «50 000», а другий – «60 000», тож другий, звісно, вищий, ніж перший. Над діаграмою міститься таблиця. В ній ті ж самі дані, що й у діаграмі, але виключно у числовому вигляді. Учень має порівняти таблицю та діаграму, яка має за табличними даними будуватись. Якщо діаграма повністю відповідає тому, що міститься у таблиці, це означає, що вона була збудована без помилок. Якщо неспівпадіння все ж є, це означає помилку у діаграмі. Дитина має зрозуміти, чи правильно та була складена. Навіть невелика помилка у одній цифрі сильно змінить висоту стовпчиків в діаграмі (і тому вони такі зручні – точність передає все, що потрібно), тож учню слід бути уважним. Коли він опрацює діаграму одного рівня, то пройде на новий етап до іншої таблиці та діаграми.
Учень/учениця: зображує та знаходить на малюнках стовпчасті та кругові діаграми.