Одна з важливих для повсякденного життя тем, для вивчення якої необхідне розуміння чисел та навички роботи з математичними одиницями, є гроші. При цьому гроші дають можливість опрацювати різні теми, повʼязані з математикою. Зокрема у ході виконання цього завдання дитина повторить тему відсотків. Ця тема є актуальною у роботі з грішми, коли йде мова про банківські розрахунки та надання різноманітних фінансових послуг, де ціна за їх надання розраховується за допомогою відсотку від внеску або прибутку. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься зображення нової математичної задачі, де йде мова про банківські послуги, наприклад, про депозити, кредити, внески тощо. Називається конкретна сума в гривні, відсоток, який інвестор отримає за договором через рік. Цей відсоток вираховується відповідно до суми внеску. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб вирахувати, яку суму клієнт банку отримає за допомогою цих відсотків. Варіанти відповіді містяться під задачею. Учень обчислює взаємодію між відсотками та сумою, після чого робить свій вибір. Один відсоток – це одна сота від початкової суми. Для сотні один відсоток – це одиниця, а для «180» один відсоток становитиме вже «1,8», для «1900» – вже «19». При цьому школяр має звертати увагу й на те, що він шукає – яку суму отримає клієнт банку разом з початковим внеском, або ж яка сума додасться до нього. В такому випадку дитина вираховує суму, яка буде на рахунку інвестора через рік, після чого подумки віднімає від неї початковий внесок. Таким чином це завдання дасть можливість учневі не просто закріпити навички роботи з відсотками, а й краще зрозуміти характер діяльності банків та використати знання про відсотки у прикладному питанні.
Учень/учениця: наводить приклади пропорційних величин.
Учень/учениця: вміє формулювати означення пропорції.
Учень/учениця: формулює основну властивість пропорції.
Учень/учениця: розрізняє пряму та обернену пропорційності.
Учень/учениця: розуміє, що таке поділ числа у даному відношенні.
Учень/учениця: розв’язує основні задачі на відсотки та задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ.