Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа не лише допомагає на практиці закріпити вміння дитина працювати з часом, а й дає такі умови, що тісно повʼязані з цілком життєвими обставинами. Тож учень, рухаючись між етапами цього завдання, отримує необхідний досвід, аби користуватись вміння працювати з часом у повсякденному житті. На екрані міститься таблиця – нова для кожного етапу вправи. У ній описується, скільки часу займає та чи інша діяльність зображеного поряд персонажа. Над таблицею міститься формулювання завдання, де вказується коли необхідно цьому герою звільнитись. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб з урахуванням усіх часових проміжків правильно розрахувати час згідно з умовами задачі: щоб школяр встиг все зробити і при цьому закінчити до відведеного часу. Дитина сумує проміжки, вказані у таблиці, враховуючи те, як години переводяться у хвилини. Скажімо, якщо там вказано, що персонаж займається танцями «85 хвилин», то учень має розуміти, що йде мова про одну годину та «25 хвилин». Коли школяр знаходить суму всіх часових проміжків, то опрацьовує це число разом з іншими. Наприклад, якщо треба вказати, коли персонаж має почати займатись аби встигнути до відведеного у завданні часу, то учень додає суму часових проміжків до кожного з варіантів, щоб знайти, який з них підходить для розкладу персонажа. Коли школяр вибирає відповідь, яка є правильною для цього рівня, то проходить на новий етап, де буде інша таблиця й нова сюжетна основа з іншим часом початку та кінця дії чи сукупності дій. Таким чином дитина завдяки цьому завданню вчиться краще працювати з власним розкладом, а сюжетна основа та ілюстрації роблять вправу більш цікавою для виконання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Р.1
Часові проміжки
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися