Робота з грошима приймає різноманітні форми, але здебільшого дитині необхідно вміти вираховувати, чи вистачить наявної в неї суми для покупки того чи іншого. Особливо це складно зробити, коли сума обмежена, а купити треба кілька різних за вартістю речей. У ході виконання цього завдання учень тренуватиметься обчислювати, чи вистачить на ту чи іншу покупку. На екрані перед школярем міститься задачка – нова для кожного етапу завдання. У ній називається конкретна сума, яка є в наявності у героя історії, котрий йде до магазину. Наводиться також список покупок, які цей персонаж має зробити. У кожного з цих предметів – своя ціна за одну штуку. Під задачею вказується кілька варіантів того, на що вистачить герою грошей. Наприклад, на дві дорожчі речі та три дешевші або на три дорожчі та одну дешевшу. При цьому не можна купити лише одну річ та мати велику «решту», адже мета героя історії – витратити максимальну частину суми або навіть всі ці гроші на речі, які їй дійсно необхідні. У цій вправі досить важливу роль відіграють варіанти відповіді – вони є орієнтирами. Дитина аналізує кожен варіант та співзіставляє його з ціною за одну річ того чи іншого предмета. При цьому учень використовує множення. Наприклад, один із варіантів стверджує, що дитина за «30 гривень і 50 копійок» купить «8 олівців та один зошит», якщо відомо, що зошит коштує «14 гривень 50 копійок» за штуку, а олівець – «2 гривні». Школяр спочатку віднімає від суми покупки вартість одного зошита. Залишається «16 гривень». Далі учень множить вартість одного олівця на їх кількість у цьому варіанті і бачить, що їх дійсно можна купити вісім штук за «16» гривень. Коли дитина вибирає найкращий варіант, то проходить на новий етап вправи, де треба виконати аналогічні дії.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.