Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Робота з грошима приймає різноманітні форми, але здебільшого дитині необхідно вміти вираховувати, чи вистачить наявної в неї суми для покупки того чи іншого. Особливо це складно зробити, коли сума обмежена, а купити треба кілька різних за вартістю речей. У ході виконання цього завдання учень тренуватиметься обчислювати, чи вистачить на ту чи іншу покупку. На екрані перед школярем міститься задачка – нова для кожного етапу завдання. У ній називається конкретна сума, яка є в наявності у героя історії, котрий йде до магазину. Наводиться також список покупок, які цей персонаж має зробити. У кожного з цих предметів – своя ціна за одну штуку. Під задачею вказується кілька варіантів того, на що вистачить герою грошей. Наприклад, на дві дорожчі речі та три дешевші або на три дорожчі та одну дешевшу. При цьому не можна купити лише одну річ та мати велику «решту», адже мета героя історії – витратити максимальну частину суми або навіть всі ці гроші на речі, які їй дійсно необхідні. У цій вправі досить важливу роль відіграють варіанти відповіді – вони є орієнтирами. Дитина аналізує кожен варіант та співзіставляє його з ціною за одну річ того чи іншого предмета. При цьому учень використовує множення. Наприклад, один із варіантів стверджує, що дитина за «30 гривень і 50 копійок» купить «8 олівців та один зошит», якщо відомо, що зошит коштує «14 гривень 50 копійок» за штуку, а олівець – «2 гривні». Школяр спочатку віднімає від суми покупки вартість одного зошита. Залишається «16 гривень». Далі учень множить вартість одного олівця на їх кількість у цьому варіанті і бачить, що їх дійсно можна купити вісім штук за «16» гривень. Коли дитина вибирає найкращий варіант, то проходить на новий етап вправи, де треба виконати аналогічні дії.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
О.4
Чи вистачить на покупку?
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися