Дитина вже навчилась перетворювати одні одиниці виміру часу в інші, вона вміє виконувати різноманітні завдання, де необхідно вирахувати проміжок часу, що пройде між виконанням дій, які тривають певний час. У ході виконання цього завдання школяр виконуватиме математичні дії з різними одиницями виміру часу. На екрані перед учнем міститься зображення нового для кожного етапу прикладу з дією додавання або віднімання. Доданками або парою «зменшуване та відʼємник» є часові проміжки. Вони розташовані у стовпчик, що полегшує опрацювання цієї теми. Однак, механіка виконання додавання або віднімання відрізняється від роботи з тими ж метрами й сантиметрами. Якщо один сантиметр – одна сота метра, то одна хвилина є однією шістдесятою години. Наприклад, якщо до виразу «3 години і 20 хвилин» додати вираз «5 годин і 48 хвилин», то результатом буде «9 годин і 8 хвилин». Таким чином, виконувати дію додавання та віднімання треба, починаючи з меншого виду одиниць вимірювання часу, і переходити до більшого, памʼятаючи про те, скільки хвилин у годині, а годин – у добі. Коли дитина вписує у порожні клітинки результату прикладу, то проходить на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії з іншими проміжками часу. Кожен приклад супроводжується набором ілюстрацій, які є досить деталізованими і якісними, щоб прикрашати собою вправу і посилювати цікавість учня до всієї цієї теми загалом. Це завдання є корисним не лише з академічної точки зору (адже учень тренується виконувати додавання й віднімання з багатоцифровими числами), а й з життєвої – бо дитина навчиться вираховувати час.