Додавання та віднімання зі звичайними дробами – процеси досить специфічні. Кожне з попередніх завдань було присвячене одному з них: дитина або розвʼязувала приклади з дією додавання, або віднімала між собою звичайні дроби. Ця вправа підсумовує знання та навички по цій темі, адже у ході її виконання учень тренуватиметься в рамках одного прикладу виконувати обидві ці математичні дії. На екрані перед школярем міститься зображення дробу, який є відповіддю на такий приклад. Під робочою зоною з ним є кілька варіантів виразів, які б до цього дробу підходили. Елементи прикладів є звичайними дробами, які мають різні знаменники. Це – головна складність завдання. Додавання та віднімання – протилежні процеси, але вимоги у них однакові: дроби мусять мати однакові знаменники, які залишаються без змін при додаванні і відніманні, котре відбувається лише з чисельниками. Якщо ж знаменники різні, то дроби треба привести до спільного знаменника, перемноживши на відповідні числа обидві частини кожного дробу. Не є важливим, який знак знаходиться між дробами – «плюс» чи «мінус» – знаменник у них все рівно має бути один. Дитина шукає число, яке підходить на цю роль, після чого по черзі виконує множення з дробами, а вже після того, як дроби матимуть спільний знаменник, залишиться додати та відняти новоутворені чисельники. Учень виконує обчислення для кожного з виразів, після чого знаходить, котрий із прикладів підходить до наведеного результату. Перемістивши його до робочої зони, школяр проходить на новий етап вправи. Для того, щоб привернути увагу учня до виконання завдання, вправа має приємне та різноманітне ілюстративне оформлення.