Ділення великих чисел є досить непростою математичною операцією. Виконання цієї дії вимагає великих зусиль по концентрації, адже доводиться виконувати ділення порозрядно. Крім того, доводиться також і запамʼятовувати остачу при діленні більших розрядів, аби перенести її на менші. Тому першим кроком на шляху до опанування ділення великих чисел стає виконання цієї дії з круглими числами. Це дасть змогу дитині звикнути до роботи з багатоцифровими математичними одиницями. На екрані перед учнем міститься зображення прикладу з багатоцифровими числами в якості як діленого, так і дільника, при чому дільник є числом значно меншим, ніж ділене. На кожному етапі знаходитиметься новий такий приклад. Дитина аналізує числа та подумки проводить дію ділення, після чого самостійно вписує результат, тобто частку, у порожнє поле під прикладом. Коли школяр це робить, то й проходить на новий рівень до іншого виразу. Виконання ділення круглих чисел відбувається наступним чином: від діленого треба умовно «забрати» стільки ж нулів, скільки їх було у дільника, після чого вже виконувати ділення з тими числами, які залишаться. Ділене та дільник для кожного рівня підібрано таким чином, щоб учню було легко виконати саму цю дію, і вся складність зводилась до концентрації уваги на розрядах. Це робить завдання більш простим для виконання і разом з цим – більш корисним для набування дитиною практичного досвіду у діленні багатоцифрових чисел. Крім того, кожен рівень завдання супроводжується ілюстраціями, які зображують персонажів, які, хоча й не мають безпосереднього звʼязку з темою ділення або математикою, але можуть урізноманітнити візуальний ряд вправи.
Учень/учениця: наводить приклади простих і складених чисел, парних і непарних чисел.
Учень/учениця: знає розкладання натуральних чисел на прості множники.