Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Учень вже знає, що для ділення підійдуть не всі числа. Якщо у віднімання є лише одна вимога: зменшуване має бути більшим, ніж відʼємник – то у ділення вимог більше. Далеко не кожне число можна розділити на «3», а якщо дільник є більшим числом, то кількість можливих ділених зменшується ще на порядок. Однак, часто все рівно треба розділити два числа, незалежно від того, наскільки вони підходять одне до одного. Тому й існує поняття остачі. Відбувається її знаходження наступним чином. Дитина знаходиться найближче до наявного діленого число, яке підходить для того, щоб його розділили на дільник. Частка записується разом з остачею – різницею між справжнім діленим і цим числом, яке вдалось знайти. У ході виконання цього завдання школяр тренуватиметься ділити з остачею великі числа. На екрані перед учнем міститься зображення таблиці – нової для кожного наступного етапу завдання. Кожен стовпчик підписано, у кожному – своє число. Якщо дивитись на клітинки у горизонтальній проекції, то вони складаються у приклад із дією ділення та багатоцифровими елементами. Однак, таблиця неповна – одна з клітин порожня. Учень має виконати потрібні обчислення, щоб знайти те число, якого бракує, і вписати його у порожню клітинку. Після цього школяр пройде на новий етап завдання. Наприклад, якщо бракує діленого, учень множить частку з дільником і додає до результату остачу. Якщо бракує остачі, дитина виконує ділення і знаходить різницю між первинним діленим і тим, яке довелось підставляти замість нього. Таким чином учню доводиться кожного разу по-новому розглядати приклад, що закріплює навички ділення з остачею та переводить їх у практичну площину.  А формат таблиці робить завдання більш простим для сприйняття.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Г.8
Ділення з остачею
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися