Автомобільні гонки – ще одна сторона життя, в якій активно, постійно та обовʼязково використовуються відсотки. Ця тема повʼязана із захоплюючим спортом, тож її опрацювання буде особливо цікавим для дитини. Цього разу учень ознайомиться з поняттям ліміту у Формулі-1, найславетніших та найнебезпечніших гонках у світі, де щороку ставиться по кілька рекордів швидкості. На екрані міститься зображення двох машин, які беруть участь у цих гонках. Між ними – персонаж, якому дитина допомагатиме виконувати обчислення. Його наявність посилює ігровий аспект завдання. Поряд з кожною машиною вказано час прибуття до фінішу. Над цим зображенням міститься формулювання завдання, де вказується як час переможця, так і ліміт, в який необхідно було вкластись. Там також вказана мета пошуків учня, наприклад, вибрати машину, яка в цей ліміт не вклалась. Під зображенням персонажа міститься активна кнопка зі знаком питання, де надається підказка. Зокрема, там вказано, що для роботи з часом необхідно перевести показники у секунди. Таким чином, ще перед тим, як працювати з відсотками, учень має використати свої вміння у множенні. Потім час множиться на ліміт та ділиться на «100». Для того, щоб дізнатись відповідь на питання задачі, результат обчислень треба знову перевести у формат, який підходить для порівняння, тобто секунди перевести у години та хвилини. Таким чином, учень має виконати цілу серію дій для кожної автівки. Коли школяр вибирає потрібну, то проходить на новий етап завдання, де на нього чекатиме інша подібна задача. Деталі малюнку зміняться також для урізноманітнення візуального ряду.
Учень/учениця: розв’язує основні задачі на відсотки та задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ.