Іноді в математиці дійсно трапляються теми, які в житті, в побутовій сфері не є актуальними, важливими та потрібними. Однак, геометрія однозначно не входить до цього списку. Велика кількість рукотворних обʼєктів мають у своїй основі досить прості геометричні фігури, а крім того, люди при розробці власних цих фігур надихались природними обʼєктами та формами, тож можна сказати, що геометрія оточує людей. У ході виконання цього завдання дитина стикнеться із ситуаціями, коли знання геометрії дійсно можуть знадобитись для вирішення тих чи інших нагальних питань. На екрані перед учнем міститься геометрична фігура – нова для кожного наступного етапу. Деякі її сторони вказані, деякі – ні. Відома довжина тих сторін, які потрібні для того, щоб відповісти на питання, що подається до фігури. Воно сформульовано над нею. Наприклад, дитина бачить перед собою прямокутну скатертину, де вказується довжина її двох перпендикулярних сторін. Пропонується стіл певно площі і ставиться питання: чи можна його, цей стіл, накрити такою скатертиною. Щоб знайти відповідь на це цілком життєве питання, необхідно використати знання геометрії, а саме – вміння обчислити площу чотирикутника. Щоб це зробити, треба довжину фігури помножити на її ширину, після чого результат порівняти з площею столу. Коли школяр вибирає правильний варіант відповіді на питання, що ставиться у завданні, то проходить на новий етап, де описуватиметься інша ситуація. Різноманіття обставин у поєднанні з різноманіттям фігур, з якими стикатиметься дитина у ході виконання завдання є тим, що посилює цікавість учня до вправи і геометрії в цілому. Крім того, необхідність використати різні знання, повʼязані з фігурами, робить це завдання таким, що узагальнює всі знання з цієї теми.