Кожна доросла людина користується ними щодня, та й дитина теж нерідко ходить у магазин або користується транспортом, тож часто використовує гроші. Однак, так було не завжди. Цінність грошей є умовною, і люди не завжди використовували їх для обміну продуктами, речами й послугами. Колись був вкрай розповсюджений бартер – тобто натуральний обмін. Він і зараз грає певну роль у житті людини, але вже не таку значну. Цінність предметів, які обмінюють за бартером, часто не однакова, відповідно встановлюється щось на кшталт курсу. Наприклад, за один торт можна отримати при обміні «5» тістечок. Це цілком зрозуміло – торт значно більший, і якби використовувались гроші, він був би і дорожчим. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься виконувати натуральний обмін. На екрані перед школярем міститься зображення двох персонажів, які реалізують товарний обмін. У одного з героїв може бути лише один вид речей, тоді як хоче він інший. Між ними – робоча зона, де повідомляється про порівняльну вартість цих речей. Завдання полягає у тому, щоб перенести до робочої зони нижче ту кількість предметів, яка б дала їм можливість обмінятись тим, що в них є. Наприклад, у хлопчика є пісочний годинник, а у дівчинки – тістечко, і відомо, що за один годинник треба віддати два тістечка. Дитина переміщує тістечко з рук дівчинки до робочої зони між ними. Щоб можна було отримати пісочний годинник, учень передає хлопчику два тістечка. Коли школяр допомагає персонажам реалізувати обмін, то проходить на новий рівень завдання до інших опрацьованих обʼєктів та іншого курсу обміну. А наявність різних персонажів та активна взаємодія з ними перетворює завдання на цікаву гру.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.
Учень/учениця: розв’язує рівняння з використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях рівняння.