Важливо не просто вміти рахувати гроші та виконувати з ними елементарні обчислення, а й ефективно, тобто вигідно для себе ними розпоряджатися. У ході виконання цього завдання школяр тренуватиметься відшукувати найбільш ефективний варіант покупки. При цьому дитина допомагатиме зекономити іншому персонажу, наявність якого додає вправі інтерактивності. На екрані перед учнем є зображення цього персонажа, який розміщується між двома товарами. Загалом ці товари однакові – дві буханки хлібу або два стаканчики морозива тощо. Однак, хоча вони належать до одного виду споживчих товарів, зовні вони відрізняються, як і по ціні. Наприклад, перша буханка коштує «18 гривень» при вазі «900 грам», а друга – «17 гривень» при вазі «800 грам». Ціна та головна характеристика товару вказується біля нього. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб допомогти герою зробити вигідну покупку. Тут має допомогти аналітичне мислення. Вигідною покупкою не обовʼязково є витрата грошей на найдешевший товар. Необхідно порівняти їх і за розміром. Для наведеного прикладу очевидно, що вигідніше взяти хліб, дорожчий на одну гривню, але й більший. При різниці лише в одну гривню покупець отримує на «100 грам» продукту більше, тож така покупка вигідніша, адже цього хлібу вистачить на довший час. Таким чином, щоб зробити вигідну покупку, дитині необхідно проявити вміння орієнтуватись у числах, порівнювати їх та робити висновки щодо різних важливих характеристик товарів. Коли учень переміщує у кошик персонажа потрібний предмет, який вигідніше купити, то проходить на новий етап, де треба буде виконати аналогічний набір дій – але з іншою парою предметів, які треба буде порівняти між собою подібним чином.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають знаходження модуля числа, порівняння раціональних чисел, додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.