Геометричні фігури розділяються на два великі види: двовимірні, які будуються на площині, та тривимірні, тобто обʼємні, які будуються у просторі. Зобразити представників другого виду на екрані, аркуші паперу або іншому пласкому предметі не так легко, адже необхідно виразити глибину: наявність невидимих граней та ребер, здатність фігури переміщуватись у просторі тощо. При цьому необхідно розуміти, що обʼємні фігури ніби складаються з пласких, і у ході виконання цього завдання дитина переконається в цьому. На екрані перед школярем міститься зображення певного обʼєкта, в якому було зроблено кілька отворів. Всі вони – різної форми. Поряд з предметом міститься також зображення персонажа, що тримає обʼємну геометричну фігуру. Цьому герою дитина має допомогти знайти отвір, який можна закрити цією фігурою. При цьому на перший погляд здається, що жоден з цих отворів для наданої фігури не підходить, адже вона подається з певної точки зору, тоді як для закриття отвору необхідно подумки перевернути її під іншим кутом, відкриваючи нову грань чи ребро. Наприклад, міститься круглий отвір. Конус, який бачить школяр, виглядає як фігура, що більше схожа на трикутник. Однак, та грань конуса, яка є його основою, це коло і є, тож, якщо перевернути конус цією гранню, вдасться закрити й отвір. Учень має вибрати, який з отворів можна закрити наданою фігурою, після чого почнеться новий етап, де треба буде виконати аналогічний пошук. Ця вправа вимагає творчого підходу до роботи з геометричними фігурами, адже дитина доведеться використати просторове мислення та вміння знаходити нестандартну відповідь на питання. А це не лише тренує здібності дитини, а й показує, наскільки цікавою може бути геометрія.