Ціна на речі не завжди лише збільшується. Інколи вона може й падати, наприклад, це стосується товарів, вартість яких коливається в залежності від сезону. Крім того, у багатьох магазинах часто відбуваються розпродажі – тобто оголошується суттєва знижка на цілу низку різноманітних товарів. Така знижка діє обмежений час, тож необхідно встигнути купити те, що треба. Аби не поквапитись і не спокуситись на непотрібну покупку, необхідно вміти вираховувати, на скільки впала ціна товару відносно його первинної вартості. Цим і займеться дитина у ході виконання цього завдання. Цього разу школяр допомагатиме не покупцю, а продавцю. На екрані перед учнем міститься зображення кількох товарів. Над ними – стара ціна, під ними – нова. Необхідно допомогти продавцю правильно розставити цінники зі знижками, які поки що розміщено у хаотичному порядку. Школяр аналізує зображення, порівнюючи послідовно первинну ціну на кожен товар та те, якою вона стала після знижки. Всього товарів три, стільки ж цінників з відсотками треба розприділити і поставити по своїм місцям, тому проблем із підрахунками не буде: учень може орієнтуватись за варіантами і використовувати їх як своєрідні підказки. Коли дитина знаходить відсоток знижки для першого товару, вибір для другого скорочується до двох кандидатів, а коли знаходить знижку для другого товару, то автоматично находить її і для третього. Така підказка дається учневі тому, що вираховувати відсоток від різниці між першим числом та другим є досить незвичним форматом роботи для школяра. Коли дитина розподілить всі цінники з відсотками знижки по відповідним товарам, то пройде на новий етап завдання, де треба буде виконати аналогічний набір дій.
Учень/учениця: вміє формулювати означення пропорції.
Учень/учениця: розв’язує основні задачі на відсотки та задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.