Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа, як і попередня, повʼязана з ймовірністю тої чи іншої події, але цього разу завдання має значно більший акцент на ігровому аспекті. Якщо попередня вправа описувала цілком життєві ситуації, повʼязані з вірогідністю, то це завдання пропонує звернути увагу на ілюстрації та візуальний ряд. А наявність певної сюжетної концепції робить виконання вправи цікавішими для дитини. На екрані перед учнем міститься зображення персонажа, який стріляє з лука. Він зображується у досить приємному стилі, крім того, деталізація теж привертає увагу дитини. Стрілець натягує лук зі стрілою. Він цілиться у мішень, яка являє собою коло, розподілене на сектори. Певна кількість секторів зображуються в одному кольорі, інша кількість – в іншому, і їх пропорційне співвідношення змінюється з кожним етапом. Завдання, яке ставиться перед школярем, таке ж, як й у попередньому завданні, і полягає воно у тому, щоб підрахувати, як має виглядати вірогідність попадання стріли у сектор того чи іншого кольору у вигляді дробу. Принцип зображення вірогідності у вигляді звичайного дробу такий: загальна кількість секторів є знаменником (тоді як мішень вважається умовним цілим), тоді як число секторів того кольору, який вказується у формулюванні завдання над малюнком, є чисельником. Коли школяр вибирає потрібний дріб, то проходить на новий етап завдання, де треба виконати аналогічну послідовність дій. При цьому фактично ця вправа тотожна попередній, і спорідненість механік необхідна для того, щоб закріпити вміння дитини переводити ймовірність у вигляд дробів.  А завдяки різній формі подачі одноманітна механіка не набридає учневі, і він вчиться використовувати дроби для підрахунку ймовірностей в різних обставинах.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Я.3
Гра «Влучаємо у мішень»
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися