Ця вправа, як і попередня, повʼязана з ймовірністю тої чи іншої події, але цього разу завдання має значно більший акцент на ігровому аспекті. Якщо попередня вправа описувала цілком життєві ситуації, повʼязані з вірогідністю, то це завдання пропонує звернути увагу на ілюстрації та візуальний ряд. А наявність певної сюжетної концепції робить виконання вправи цікавішими для дитини. На екрані перед учнем міститься зображення персонажа, який стріляє з лука. Він зображується у досить приємному стилі, крім того, деталізація теж привертає увагу дитини. Стрілець натягує лук зі стрілою. Він цілиться у мішень, яка являє собою коло, розподілене на сектори. Певна кількість секторів зображуються в одному кольорі, інша кількість – в іншому, і їх пропорційне співвідношення змінюється з кожним етапом. Завдання, яке ставиться перед школярем, таке ж, як й у попередньому завданні, і полягає воно у тому, щоб підрахувати, як має виглядати вірогідність попадання стріли у сектор того чи іншого кольору у вигляді дробу. Принцип зображення вірогідності у вигляді звичайного дробу такий: загальна кількість секторів є знаменником (тоді як мішень вважається умовним цілим), тоді як число секторів того кольору, який вказується у формулюванні завдання над малюнком, є чисельником. Коли школяр вибирає потрібний дріб, то проходить на новий етап завдання, де треба виконати аналогічну послідовність дій. При цьому фактично ця вправа тотожна попередній, і спорідненість механік необхідна для того, щоб закріпити вміння дитини переводити ймовірність у вигляд дробів. А завдяки різній формі подачі одноманітна механіка не набридає учневі, і він вчиться використовувати дроби для підрахунку ймовірностей в різних обставинах.