Виконання ділення на багатоцифрові числа, хай дільник є лише двоцифровим, залишається задачею досить непростою, і без підказок виконати її правильно складно, навіть якщо учень досягає значних успіхів у математиці. Попередні завдання мали свої підказки, адже там розкривався сам хід ділення на багатоцифрові числа, що дуже корисно для школяра. У цій вправі дитина зіштовхнеться відразу з кількома прикладами на кожному етапі, але всі вони будуть виконані. Однак, залишається питання, які з виразів виконані правильно, а які – ні. Відповідь на це питання школяр й шукатиме у ході виконання цього завдання. На екрані перед учнем міститься зображення робочої зони, на які на кожному етапі є по кілька прикладів з багатоцифровими діленими і дільниками. Приклади надаються в один рядок, тож учень має докласти певних зусиль, щоб правильно їх проаналізувати. Над робочою зоною міститься формулювання завдання, де вказується обʼєкт пошуків: на одному етапі, наприклад, треба знайти всі приклади, які було розв’язано правильно, тоді як на іншому – ті, де в частці є помилка. Дитина аналізує по черзі кожен приклад. Найнадійніше – це перемножити (подумки, адже інших можливостей нема) частку на дільник: якщо результат співпадає з діленим, значить, приклад ровʼязано правильно. Але поступово, аналізуючи приклад за прикладом, школяр навчається «на око» знаходити помилку, якщо вона є. Коли дитина виділяє всі вирази, які підходять під названий у завданні критерій, то проходить на новий етап до іншого набору прикладів із дією ділення та багатоцифровими числами. Вони завжди мають цікаве оформлення, як і робоча зона: наприклад, приклади зображені на дошці, а компанію учню складе ще один школяр-персонаж.
Учень/учениця: наводить приклади простих і складених чисел, парних і непарних чисел.