Вивчення тої чи іншої теми здебільшого відбувається за наступним алгоритмом: спочатку дитину знайомлять з темою, описуючи її основи, щоб учень отримав базове розуміння того, що він вивчає; потім за допомогою практичних вправ школяр закріплює знання та тренується у напрацюванні навичок їх застосування; після цього завдання ускладнюють, і школяр отримує більш глибокі та різносторонні відомості по цій темі. Однак, часто базове розуміння того, що саме учень вивчає, поступово втрачається. Ця вправа знову звертається до основи вивчення дробів, щоб кожен міг краще зрозуміти більш складну підтему цього розділу математичної науки. Коли дитина тільки-тільки починала вивчати дроби, їх зображували як геометричні фігури, що було розбито на кілька рівних секторів або сегментів. Це завдання знову звертається до такого прийому. На екрані перед учнем міститься кілька геометричних фігур, які містять у собі зашифроване мішане число. Отже, фігур кілька, що означає наявність й кількох одиниць. Вони розділені на однакову кількість рівних сегментів, і в одній фігурі певна частина цих сегментів виконана в іншому кольорі. Ті фігури, які мають лише один колір у сегментах в своєму складі, представляють цілий числовий компонент. Дробовий визначається за останньою фігурою. Загальна кількість сегментів у ній – це знаменник. Чисельнику відповідає кількість секторів, або сегментів,які виповнені в іншому кольорі. Коли дитина, таким чином проаналізувавши малюнок, вибирає з-поміж варіантів те мішане число, що відповідає ілюстрації, то проходить на новий етап. Там буде інший малюнок із новими фігурами, іншими варіантами, але завжди учню буде допомагати.
Учень/учениця: скорочує дроби за основною властивістю.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння дробів.