Ця вправа продовжує низку завдань, які присвячені тренуванню вміння дитини оцінювати результат обчислень. Як і попереднє завдання, це має певну тематику, а саме – підготовку до свята або вечірки. Зазвичай така підготовка вимагає довгих розрахунків, але не завжди точних. На екрані перед учнем міститься текст задачі – нової для кожного етапу завдання. У тексті описуються різні числа та послідовність дій, які з ними виконують. Школяр читає задачу та оцінює, який буде остаточний результат цих дій. Під текстом є два варіанти, і учень має вибрати один з них, не виконуючи точних обчислень. Натомість дитина має просто «на око» оцінити елементи прикладу, який можна використати для того, щоб розвʼязати задачку. Коли школяр вибирає один з варіантів, то проходить на новий етап до іншої аналогічної задачки там будуть інші дії, нові числа, але текст знову повʼязуватиметься з підготовкою до свята, тож він супроводжуватиметься відповідними ілюстраціями. Варіантів відповіді лише два. В обох фігурує певне число-орієнтир. Згідно з одним варіантом результат обчислень є число, менше, ніж цей орієнтир, а згідно з іншим варіантом – більше. Від попереднього завдання це відрізняється не лише тематикою. Справа в тому, що задля правильного розуміння чисел дитина має подумки перекласти текст на мову прикладів. Якщо у попередньому завданні в такому прикладі було лише пара елементів, то цього разу у кожній задачці їх три. Крім того, і дії можуть відрізнятись. Наприклад, відомо, скільки дитині потрібно повітряних кульок. Відомо, скільки вже є червоних, а скільки зелених. Щоб дізнатись, скільки залишилось купити жовтих, школяр спочатку приблизно додає зелені до червоних, а потім від загальної кількості теж приблизно віднімає цю суму.