Тема відсотків є досить цікавою для виконання, адже відсотки дещо відрізняються від всіх попередніх тем, хоча й повʼязані з ними. Відсоток – це частина цілого. Умовним цілим може сприйматись як предмет, так і кількість, що наближає відсотки до теми дробів. Але відсотків завжди сто. «50%» в такому випадку є половиною цілого, а «1%» однією сотою. Ця вправа відкриває низку завдань, присвячених цій темі, і вона має певну тематику – на кожному етапі учень стикатиметься із завданнями, які повʼязані з квітковим магазином. Перед школярем міститься зображення двох квіток. Вони різні не лише зовні, а й за ціною. При цьому на кожному є своя знижка. Між ними – зображення персонажа, наявність якого посилює інтерактивність завдання, адже дитина допомагає вибрати квітку саме йому. Завдання, яке ставиться перед учнем полягає у тому, щоб вибрати, яку квітку купити вигідніше. Для цього слід визначити ціну на кожну рослину після знижки. Таким чином ця вправа не лише дозволяє учню зрозуміти, як, власне, працюють акції та знижки й навчитись шукати вигідний для себе варіант, а й закріплює навички роботи з відсотками і дробами. Наприклад, школяр має зрозуміти, що «1400 гривень» зі знижкою «30%» буде дешевше, ніж «1250 гривень» зі знижкою «15%». Іноді вибрати правильно можна «на око», іноді необхідно виконати точні обчислення, якщо різниця між цінами та відсотками знижки мінімальна. Коли дитина вибирає потрібну квітку, то проходить на новий етап завдання, де треба буде виконати аналогічний набір дій. Цікавість до виконання вправи досягається завдяки наявності спільної для всіх рівнів тематики і разом із тим – різноманіття, адже всі квіти, як і ціни на них на кожному етапі будуть іншими.
Учень/учениця: наводить приклади пропорційних величин.
Учень/учениця: вміє формулювати означення пропорції.
Учень/учениця: формулює основну властивість пропорції.
Учень/учениця: розуміє, що таке поділ числа у даному відношенні.
Учень/учениця: розв’язує основні задачі на відсотки та задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ.