Множення багатоцифрових чисел, попри те, що дитина вже мала справу з виконанням цієї математичної дії раніше, є не таким вже й простим ділом. Справа в тому, що при множенні кожна цифра (тобто кожен розряд) першого числа множиться на кожну цифру другого. Потім результати такого множення додаються. У ході виконання цього дитина має памʼятати, що в залежності від розрядності таких проміжних множників змінюється й розрядність добутку. Тож доводиться тримати в памʼяті досить великий обсяг інформації паралельно виконуючи математичну дію, яка вимагає певної зосередженості. Відтак, щоб із часом учень навчився швидко, без проблем та помилок і впевнено множити пару двоцифрових чисел, треба послідовно підійти до вивчення цієї теми. Якщо у попередній вправі школяр тренувався множити двоцифрові числа, маючи підказку у вигляді частково заповнених проміжних етапів, то тут таких підказок вже не буде, але й точний добуток школяр знайти не мусить. Натомість його завдання полягає у тому, щоб визначити кількість цифр у остаточному добутку, тобто те, скільки там буде розрядів. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься зображення нового прикладу з дією множення, де обома множниками є двоцифрові числа. Під робочою зоною подається кілька варіантів того, скільки цифр має добуток. Дитина має оцінити обидва множники, порівняти числа, які є в різних розрядах обох елементів прикладу, подумки виконати множення хоча б приблизно. Таким чином школяр і зможе «на око» визначити кількість розрядів добутку, що є першим кроком до самостійного множення великих чисел. Ця вправа корисна також і для розвитку аналітичних здібностей та концентрації.