Якщо попереднє завдання мало на меті дозволити дитині звикнути до дійсно великих чисел для опрацювання, то ця вправа вже не робить ніяких полегшень – у ході її виконання школяр множитиме двоцифрові числа, кожен розряд яких має якусь цифру, відмінну від нуля, тож виконати її буде не так вже й легко. Допомагає формат подачі інформації. На екрані перед учнем міститься не просто пара множників, а приклад, елементи якого розташовані у стовпчики. Більше того, оскільки дія множення виконується за розрядами, її проілюстровано й показано проміжний її етап. Згідно з правилами множення кожна цифра першого числа перемножується з кожною цифрою другого один раз. Відповідно, якщо йде мова про роботу з двома двоцифровими числами, добуток після множення першої цифри треба просто додати з добутком після множення другої цифри, правильно розмістивши розряди один під одним. У прикладі, який знаходиться перед учнем, це вже зроблено. Більше того, деякі розряди вже містять ті цифри, які там мають бути. Дитині залишається закінчити цей приклад. Коли школяр вписує потрібні цифри у порожні клітинки, йому залишається лише дати остаточну відповідь – і пройти на новий етап завдання, де треба виконати аналогічний набір дій. Таким чином, у цій вправі досить часто зустрічаються підказки, а тому виконання її не буде для школяра великою проблемою. Крім того, кожен етап супроводжується й додатковими малюнками, які змінюються разом із числами. Ці ілюстрації урізноманітнюють завдання. Важливо також, що, хоча числа й змінюються, множниками (причому обома) виступають завжди двоцифрові числа. Завдяки виконанню цієї вправи уччень тренується у множенні багатоцифрових чисел та запамʼятовує алгоритм виконання цієї дії.