Дитина вже знає, що таке множення, як відбувається цей процес, та має певні практичні навички у цьому. Тепер учень працюватиме з числами значно більшими, ніж раніше. Принцип множення не змінюється, нічого істотно нового в саму структуру цієї дії не приноситься, але множення багатоцифрових чисел залишається досить непростим, якщо обидва множники – тисячі та десятки тисяч. Ця вправа відкриває низку завдань, які присвячені множенню таких великих чисел, і починати цю тему слід з відносно простих прикладів. У ході виконання цього завдання учень тренуватиметься множити багатоцифрове число на круглі числа, де обидва множники мають як мінімум чотири-пʼять цифр. На екрані міститься зображення прикладу з такими числами. Приклад описується словами, тож більше нагадує текстову задачку, хоча він й не має сюжету. Словесне оформлення має урізноманітнити цю тему, адже у школі дитина здебільшого стикається зі звичайними прикладами – а така одноманітність набридає. Отже, школяр згідно з умовами завдання має помножити два числа, одне з яких – кругле. Учень, знаючи головний принцип множення, обчислює результат цієї дії подумки – і вводить добуток у порожнє поле під прикладом. Дитина знає: якщо помножити «23 908» на «10 000», треба просто дописати до першого числа пʼять нулів, щоб вийшло «239 080 000». Завдяки цій вправі школяр звикає працювати з такими величезними числами, сприймаючи їх більш конструктивно. Крім того, кожен приклад ще й супроводжується зображенням персонажа, котрий не повʼязаний з математикою, однак, робить завдання більш інтерактивним, насиченим образами і цікавим.