Ця вправа дозволить дитині навчитись більш впевнено працювати з нерівностями, де представлені мішані числа, тобто такі, які містять як ціле число, так і дріб. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати з такими нерівностями без додаткових візуальних підказок на кшталт числової прямої, або інших орієнтирів. На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься зображення нерівності з невідомим «ікс». По інший бік від знаку «більше» або «менше» знаходиться мішане число. Важливо, аби дитина проявила уважність: під цим знаком може бути ще одна рисочка. Якщо вона там є, значить під невідомим може ховатись і те саме число, з яким його порівнюють. Отже, завдання, яке стоїть перед дитиною, полягає у тому, щоб вибрати з-поміж варіантів мішаних чисел, які зображуються під нерівністю, такі, що їй підходять, тобто можуть замінити собою «х». Варіанти розташовані на повітряних кульках. З іншого боку від нерівності знаходиться зображення дитини. Кульки з тими числами, що підходять, треба передати цьому персонажу. Коли учень це зробить, то пройде на новий етап завдання, де треба виконати аналогічний набір дій, але умови будуть іншими, як й числа для опрацювання, хоча вони завжди матимуть як дробовий, так і цілий компоненти. Отже, як порівнювати мішані числа? Перш за все, необхідно порівняти цілий компонент. Переходити до дробового має сенс лише тоді, коли цілі числа однакові. Якщо це так, то необхідно проаналізувати дроби наступним чином: якщо знаменники однакові, то той дріб більший, чий чисельник більший; якщо знаменники різні, а чисельники однакові, то той дріб більший, чий знаменник менший; нарешті, якщо всі елементи дробів різні, то необхідно їх привести до спільного знаменника і вже тоді порівнювати чисельники.
Учень/учениця: вміє зводити до спільного знаменника дроби.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння дробів.