Ця вправа продовжує цикл завдань, які повʼязані із зображення ймовірності тої чи іншої події у вигляді звичайного дробу. Вправа відрізняється від попередньої завдяки наявності загальної для всіх рівнів тематичної концепції. Перед учнем на екрані міститься гілочка різдвяного дерева, на якій розміщено кілька іграшок. На кожній – своє число. Кількість іграшок, як і числа, що на них зображуються, змінюються на кожному наступному етапі вправи. Над малюнком міститься формулювання завдання, яке ставиться перед учнем. Наприклад, серед варіантів, що знаходяться під малюнком, треба вибрати той, що у вигляді дробу ілюструє вірогідність вибрати навмання кульку з парним числом. Тоді дитина підраховує загальну кількість кульок на ялинці, після чого знаходить там тільки прані числа. Вибрати треба дріб, де перше число є в знаменнику, а друге – в чисельнику. Коли школяр робить свій вибір, то проходить на новий етап. Не лише візуальний ряд гри зміниться, буде й інша мета пошуків. Ця вправа закріплює вміння дитини визначати вірогідність того чи іншого розвитку подій за допомогою дробів. Завдання досить просте, але різноманіття складових елементів у поєднанні зі святковою тематикою та яскравими деталями ілюстрації робить її більш цікавою для виконання і ефективною. Рухаючись між рівнями, учень стає впевненішим у виконанні завдання і може почати визначати правильний варіант на час. Паралельно з опрацювання теми ймовірностей дитина також повторює й інші, наприклад, тренується визначати парні та непарні числа. Таким чином ця вправа є досить корисною й поза межами теми ймовірностей, а крім того корисна для розвитку концентрації та уваги школяра.