Десяткові дроби є важливою частиною математичної науки. Однак, крім суто академічного значення, знання цих математичних одиниць та практичні навички роботи з ними стануть у нагоді й у житті, зокрема, при перетворенні одиниць вимірювання. Якщо ці одиниці входять до однієї системи (сантиметри, метри й кілометри входять до метричної системи, а от дюйми та милі – ні), то їх можна цілком зручно переводити з одного виду в інший, коли це потрібно. Саме цим і займеться дитина у ході виконання даного завдання. На екрані перед учнем міститься зображення математичного прикладу, де є або дія додавання ,або дія віднімання, при чому числа підписано тими чи іншими одиницями вимірювання. Наприклад, від десяти дециметрів віднімають «34» сантиметра. Під цим виразом міститься порожня клітинка, куди треба вписати результат обчислень, при чому там відразу вказується, в яких одиницях вимірювання він має бути. Тобто спочатку учень переводить один з елементів виразу до одиниці виміру другого (який саме – вирішує дитина, адже це залежить лише від зручності), після цього виконує названу дію і отримує певний результат, який вже треба перевести у ті одиниці вимірювання, які вказані біля поля з відповіддю. Наприклад, «10 дециметрів» це «100 сантиметрів», тож від сотні легко відняти «34», і в результаті буде «66 сантиметрів». Однак, якщо відповідь треба вказати в метрах, учень згадує, що в одному метрі – «100 сантиметрів», а від так відповідь буде така: «0,66 метрів». Таким чином учень не лише тренується працювати з різними одиницями виміру в рамках одного прикладу, а й вчиться працювати з розрядами при множенні та діленні на «10», «100» тощо. Якщо відповідь – «3 сантиметра», то в дециметрах це буде вже «0,3», тобто трійку треба розділити на десятку.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.