У залежності від контексту та обставин те, якою одиницею вимірювання часу варто скористатись, може змінюватись. Наприклад, у розмові краще вжити «1,5 години», тоді як для точності цей же проміжок часу в інших обставинах варто переформулювати у вираз із хвилинами: «90 хвилин» або «5 400 секунд». У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься виконувати подібні перетворення. На екрані перед учнем міститься рівність – нова для кожного рівня вправи. По один бік вже є вказаний проміжок часу, по інший – порожня ділянка рівності, яка підписана потрібними одиницями, на які перше число треба вдало перетворити. Наприклад, у рівності вказана кількість днів. Учень має перетворити їх на хвилини. Тоді дитина згадує, що в одному дні «24 години», а в одній годині – «60 хвилин». Таким чином, необхідно провести послідовність множення, при чому подумки. Коли школяр робить всі потрібні обчислення та вибирає правильний числовий результат між наведених нижче варіантів і переміщує його у рівність, то проходить до нового виразу на наступи етап завдання, де треба буде виконати інше перетворення. Кожен рівень відрізняється не лише числовим компонентом, а набором одиниць виміру часу, які треба буде опрацювати. При цьому кожен етап супроводжується ще й додатковими малюнками, що служать засобами урізноманітнення візуального ряду завдання. Ця вправа не лише корисна для покращення навичок множення та ділення. З її допомогою учень остаточно закріплює вміння орієнтуватись і різних одиницях виміру часу, які відтепер утворять чітку ієрархію у розумінні дитини. Школяр навчиться не просто порівнювати години й хвилини, а дивитись ще далі, оцінюючи дні з точки зору хвилин, а секунди – з точки зору годин.