Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ймовірності – одна з математичних тем, які мають досить істотне значення для повсякденного життя, хоча для розуміння вона нелегка. Будь-яка подія має певну імовірність реалізації, яку можна приблизно або точно дізнатись математично. Хоча інколи події відбуваються всупереч ймовірностям (тобто трапляються менш вірогідні випадки, ніж стверджують підрахунки), обчислення ймовірностей буває досить корисним, і у ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати із задачами, які описують випадки обчислення ймовірностей. На екрані перед учнем міститься зображення нової для кожного етапу текстової задачі. Такий формат подання інформації є корисним тому, що дозволяє описати ситуації, коли обчислення ймовірності події є корисним. Дитина уважно читає текст, розуміючи, про що у ньому йдеться – про які події, обставини, та як з ними повʼязуються ті чи інші числа, тобто які обчислення треба провести, аби дізнатись відповідь на питання. Учень не має визначити конкретну вірогідність тої чи іншої події. Натомість завдання полягає у тому, щоб перекласти задачу з текстового виду на мову числового виразу. Наприклад, якщо у мішечку чотири кульки червоного кольору та вісім – чорного, то вірогідність дістати наосліп кульку певного кольору можна зобразити у вигляді дробів: загальне число елементів є знаменником, а число тих елементів, про які йде мова – чисельником. Відтак вірогідність дістати кульку червоного кольору описується дробом з числом «12» у знаменнику та числом «4» у чисельнику. При цьому дріб можна скоротити, і вийде одиниця в чисельнику та трійка в знаменнику. Коли школяр вибирає один із кількох поданих під задачею варіантів відповіді, то проходить до нового тексту на інший етап. 

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Я.5
Розв'язуємо задачі на ймовірність
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися