Порівняння – один із кількох найбільш ефективних способів опрацювання тої чи іншої математичної одиниці. Маючи перед очима два екземпляри одної математичної одиниці, можна зрозуміти, в чому їх відмінності, як в них проявляються їхні особливості тощо. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься порівнювати чотирикутники за периметром. Периметр – один із способів дізнатись «розмір» фігури, адже він являє собою суму довжин двох перпендикулярних сторін фігури. Отже, порівнюючи фігури за периметром, можна у певній мірі дізнатись, яка з них більша, а яка – менша. Це особливо актуально, якщо візуально зрозуміти це важко, наприклад, якщо фігура має дуже довгі дві сторони, але дуже короткі дві інші, тоді як інша фігура має середню довжину всіх чотирьох сторін. У ході виконання цього завдання дитина займеться порівнянням чотирикутників за периметром. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься зображення кількох геометричних фігур. Це можуть бути лише чотирикутники, але вони неодмінно різні. Крім того, задля урізноманітнення візуального ряду, чотирикутники також зображуються і різні кольори. Вказані довжини двох перпендикулярних сторін для кожної з цих фігур. Над ними міститься формулювання завдання, де вказується мета пошуків, наприклад, виділити фігуру з найбільшим периметром для одного етапу або з найменшим – для іншого. Школяр виконує множення, після чого вибирає потрібну фігуру – і проходить на новий рівень завдання. Числа доводиться перемножувати хоч і невеликі, але часто двоцифрові – і завжди подумки. Тож для розвитку уваги й памʼяті ця вправа така ж корисна, як і для розвитку вміння знаходити периметр, адже під час обчислень треба тримати в памʼяті периметр інших фігур для порівняння.