До того, як почати виконувати математичні дії з багатоцифровими числами, необхідно зробити кілька підготовчих кроків. Зокрема у ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься оцінювати майбутній результат множення двох двоцифрових чисел для того, щоб визначити, добуток якого з двох таких прикладів є більшим, а якого – меншим. У цій вправі не треба визначати точний добуток. Необхідно лише правильно оцінити результат дії, аналізуючи множники. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься зображення двох прикладів із дією множення, між якими знаходиться порожня клітинка. Під цією композицією знаходяться варіанти символів, які треба там розмістити: «більше», «менше» або знак рівності. Школяр оцінює добуток кожного з прикладів і, якщо може, то обчислює добутки для них, хоча це не обовʼязково. Коли учень розуміє, який з виразів принесе більший результат, то ставить відповідний знак у порожню клітинку між ними. Після цього школяр проходить на новий рівень до іншої пари прикладів, однак незмінним є одне: на всіх етапах у всіх виразах опрацьовуються лише двоцифрові множники. Важливо, що пари чисел в обох прикладах досить подібні. Наприклад, у першому прикладі треба перемножити числа «13» та «24», а у другому – «15» та «21». Тож учню доведеться бути уважним. Під час виконання множення для другого прикладу доведеться тримати в памʼяті результат першого. Тож вправа корисна ще й для концентрації уваги та памʼяті дитини. Із часом школяр навчиться ледь не з першого погляду оцінювати результат прикладу та оцінювати, який з виразів дає більший добуток, а це дасть змогу і множення виконувати значно швидше та впевненіше.