Дитина вже знає про внутрішню ієрархію різних одиниць виміру часу. Секунди складаються у хвилини, ті – у години, які в свою чергу складаються у дні і так далі. Складність цієї теми полягає у тому, що, наприклад, якщо у одному метрі «100 сантиметрів», то у одній годині «60 хвилин», а одній хвилині «60 секунд», а у одному тижні – «7 днів». Відповідно виконувати обчислення для того, щоб переводити одну одиницю виміру часу в іншу не так вже й просто, адже вимагає як знання того, як ця одиниця виміру співвідноситься з тою, на яку її треба перетворити, а також вміння орієнтуватись у цих одиницях. На екрані перед учнем міститься зображення кількох проміжків часу, що здебільшого відрізняються за одиницями виміру. Наприклад, «9 000 секунд», «3 години», «1,5 дня», «511 хвилин». Над цим набором міститься формулювання завдання, де вказується, що необхідно знайти – найбільший або найменший проміжок часу серед наведених. Дитина порівнює їх, виконуючи потрібні перетворення. При цьому учень самотужки вибирає, до якого спільного способу вимірювання часу треба перетворити всі інші. Скажімо, працювати з секундами – значить порівнювати багатоцифрові числа, що не завжди зручно. Тож зручніше всі наявні проміжки часу перевести у хвилини, щоб потім їх порівняти між собою. Виконуючи перетворення з кожним наступним, дитина має тримати в памʼяті всі попередні результати обчислень, тож ця вправа є корисним тренажером, що тренує концентрацію, крім того, ця вправа корисна й для тренування навичок множення та ділення багатоцифрових чисел. Коли учень робить свій вибір, то проходить на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні перетворення з іншими проміжками часу. Поступово школяр навчиться порівнювати проміжки часу «на око».