Вирази, які містять у собі буквені та цифрові елементи, діляться на дві великі частини. Оскільки цифри мають певне стале значення, передаючи те чи інше досить конкретне число, вони називаються у таких виразах коефіцієнтами – тобто елементом цілого, який відрізняється певною стабільністю. Буквений коефіцієнт не має конкретного значення – за ним може ховатись буд-яке число, яке задовольняє в умовах виразу. Тому буквена частина називається змінною. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати з коефіцієнтами, порівнюючи їх між собою. На екрані перед учнем міститься зображення двох виразів. Обидва мають як числовий, так і буквений елементи. Між ними – порожня клітинка, куди треба поставити один зі знаків: або «більше», або «менше», або «дорівнює». При цьому порівнювати треба лише коефіцієнти. Тут є важливий нюанс: порівнювати змінні, маючи не рівняння, а лише вираз із коефіцієнтом у вигляді множника або, скажімо, доданка, неможливо. Невідомо, яке саме число ховається за тою чи іншою літерою. В одному прикладі «а» буде більшим, ніж «b», а в другому – навпаки, адже числа, які можна підставити замість літер змінюються з кожним виразом. Тому, порівнюючи коефіцієнти, дитина має взагалі не звертати увагу на ті змінні, що знаходяться поряд з числами. В результаті завдання перетворюється на звичайне порівняння чисел, однак, працюючи з новою для себе термінологією, учень вчиться й сприймати вирази по-новому, звертаючи увагу на той звʼязок, який є між коефіцієнтом та змінною. Тому це завдання при всій його простоті має істотне значення для розвитку вміння дитини працювати з буквеними математичними виразами.