Робота з числовою прямою не обовʼязково повʼязана безпосередньо з роботою з числами. Іноді обʼєкти, що можуть на ній розміщуватись, можуть приймати форму умовних буквених позначень. Це відбувається для того, щоб показати: не є важливим те, які цифри та числа ховаються за даними літерами; натомість важливо, де ці букви знаходяться. У такому випадку числа все рівно використовуються, але лише як орієнтири. Таку форму роботи матиме учень у ході виконання цього завдання. На екрані перед дитиною міститься зображення числової прямої, а точніше певного її відрізку – нового для кожного наступного етапу вправи. На ній вказано кілька чисел, а між ними – літери, що розташовані на щаблях між числами. Літери означають дроби, але самі дроби не називаються, адже це не є потрібним в контексті вправи. Над робочою зоною з числовою прямою міститься формулювання завдання, де вказується певна числова рівність. Дитина має підібрати всі літери (а їх може бути кілька), які задовольняють цю рівність. Для цього використовує числа, вказані у рівності, як рамки для визначення потрібних символів на робочому полі. Учень шукає всі букви, які позначають дроби, більші, ніж мінімум рівності та менші, ніж її максимум. Коли школяр виділяє всі потрібні символи, то проходить на новий етап вправи, де буде не лише новий набір чисел, а й нова рівність для опрацювання. Дана вправа розвиває уважність та дозволяє учню краще зрозуміти значення дробів, які хоча й не використовуються у вправі самі по собі, але дитина розуміє, що їх ці літери й передають. Більше того, завдяки виконанню цього завдання школяр також розуміє, що числа, які використовуються у дробах, для того й потрібні, аби показати місце мішаного числа без числової прямої.
Учень/учениця: наводить приклади скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів.
Учень/учениця: вміє зводити до спільного знаменника дроби.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння дробів.