Дитина вже має певний досвід в оцінці елементів прикладу з дією ділення, де елементами прикладу є звичайні дроби. Однак, досі учень був більше зосереджений на пошуку конкретного результату таких прикладів. У ході виконання цього завдання школяр тренуватиметься групувати вирази, що мають дію ділення та дроби в якості дільників та ділених, відповідно до того, який результат є у кожного з цих виразів. На екрані міститься зображення робочого поля з кількома прикладами, розкиданими по ньому. Ці вирази завжди мають дію ділення, завжди працюють зі звичайними дробами, але вони різні в усьому іншому. Також там знаходиться зображення казкового персонажа, який урізноманітнює завдання та робить його більш цікавим. Над робочою зоною міститься формулювання критеріїв пошуку. Наприклад, необхідно серед всіх прикладів знайти той один, результат якого є більшим, ніж одиниця. Спершу учню доведеться виконувати ділення для кожного прикладу окремо, щоб визначити потрібний. Потім, коли школяр рухатиметься між рівнями і переходитиме до іншого набору виразів, дитина навчиться «на око» визначати приблизний результат – не точно вираховувати чисельник і знаменник, а порівнювати частку з вказаним у завданні орієнтиром. Наприклад, частка є більшою, ніж одиниця, якщо чисельник цього дробу більший, ніж знаменник. При діленні чисельник діленого множиться зі знаменником дільника, а знаменник діленого – з чисельником дільника. Тому, щоб оцінити пропорції чисельника та знаменника частки, учню необхідно навчитись подумки оцінювати результат такого множення, а це тренує памʼять, концентрацію та робить навички ділення дробів більш впевненими у використанні.