Прайс-лист використовується для визначення ціни на той чи інший товар за одну умовну одиницю його кількості. В залежності від того, про який товар йде мова, в прайс-листі може зазначатись, наприклад, один квадратний метр або ж один кілограм тощо. Більшість продуктів або речей для подальшого використання (скажімо, такими є будівельні матеріали) купується у досить великій кількості, і ціна за покупку вираховується з урахуванням як раз тої самої ціни за одну умовну одиницю. Таким чином, при обчисленні загальної вартості використовується множення. На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься зображення нового прайс-листа, де розміщується інформація про ті чи інші речі, котрі можна купити з розрахунком ціни за одну умовну одиницю. Над таблицею (а такий формат для викладення подібної інформації є найбільш зручним) міститься формулювання завдання, де вказується, скільки того чи іншого товару треба купити. Дитина шукає ціну за одну умовну одиницю, після чого множить на потрібну кількість цих умовних одиниць для того, щоб вирахувати, яку ж суму треба витратити. Наприклад, ціна одного кілограма огірків дорівнює «11 гривень». Якщо треба купити три кілограма, необхідно «11» помножити на трійку. Однак, у цьому завданні будуть даватись значно складніші випадки, наприклад, множення дробових чисел на цілі тощо. При цьому учень має спочатку ще й зорієнтуватись у таблиці, знайшовши потрібний товар та ціну на нього. Складність завдання ще й у тому, що дитина не має ніяких варіантів відповіді. Натомість школяр сам вводить остаточний результат обчислень у порожню клітинку під таблицею. Після цього дитина проходить на новий етап до іншого подібного завдання.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.